eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla po raz kolejnyRe: Tesla po raz kolejny
  • X-Received: by 2002:a0d:e8cb:: with SMTP id r194mr3056429ywe.96.1567702402005; Thu,
    05 Sep 2019 09:53:22 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:e8cb:: with SMTP id r194mr3056429ywe.96.1567702402005; Thu,
    05 Sep 2019 09:53:22 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!o24no2166518qtl.0!news-out.google.com!d29ni781qtg
    .1!nntp.google.com!o24no2166511qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 5 Sep 2019 09:53:21 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <qkqs76$9do$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <5d6e9982$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkmrsr$r7q$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <qknuua$1ebd$1@gioia.aioe.org>
    <5d6fbe49$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkp1i0$ru6$3@dont-email.me> <5d701206$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkp4hv$h98$1@dont-email.me> <5d702682$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkqgjn$n6k$1@gioia.aioe.org> <qkqs76$9do$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Tesla po raz kolejny
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Thu, 05 Sep 2019 16:53:22 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 36
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662247
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 5 września 2019 06:40:24 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > On 05.09.2019 10:22, Uncle Pete wrote:
    > > Pierwszy z góry komentarz do tych naklejek: "I had at least one
    > > occassion where my passenger opened my door from the inside incorrectly,
    > > even after explaining how." Nie ma jak intuicyjnie zrozumiały interfejs.
    >
    > Posadź babcię w aucie z dowolną skrzynią biegów i niech ruszy. Albo
    > wiesz co, daj jej swojego smartfona i niech wyśle do Ciebie emaila.
    >
    > Intuicja jest procesem doświadczeniowym i skojarzeniowym, więc jest
    > zależna np. od wieku i nabytych doświadczeń. Co pewnie i tak trudno
    > będzie Ci zrozumieć...
    >
    No, mi trudno zrozumiec ze ktos spierdolil projekt klamki do drzwi.

    Znaczy sie ja rozumiem czemu spierdolili. Bo auto ma byc lekkie, odporne na zderzenia
    i akurat im wyszlo ze lepiej drzwi zrobic bez ramki. Ale zeby sie nie lalo to trza
    zrobic uszczelke i szybe opuszczac zeby sie usczelka nie popsula.

    Nie mieszaj w to babci. Problemem jest przesadne przegiecie w projektowaniu.
    Jeden problem rozwiazano wprowadzajac drugi.
    Ktos wyliczyl ze lepiej jest miec wiekszy zasieg/mniejsze opory i uszczelke ktora sie
    moze zuzyc niz niezawodne otwieranie drzwi w sytuacji jednej na 1000 (lub nawet mniej
    bo esle jezdza juz dosyc dlugo).

    Jednak uwazam ze sa pewne pryncypia ktorych lepiej nie ruszac. Nawet kosztem
    delikatnego postepu.
    Jestem z tych co wola grawitacyjne ogrzewanie i klamke z linka. I kamere ktora moge
    odlaczyc i tak dalej...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: