  • 101. Data: 2019-05-06 21:43:45
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 15:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > W Polsce nie wolno 180 wiec i autonomiczne nie powinny tyle jezdzic.

    Wręcz przeciwnie. Systemy wprowadza się by zwiększyć osiągi.

  • 102. Data: 2019-05-06 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Wręcz przeciwnie. Systemy wprowadza się by zwiększyć osiągi.

    Jakies zrodło?

    Byc moze docelowo by sie to udało, ale na pewno nie w pierwszych etapach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 103. Data: 2019-05-06 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > To oczywiste. Różne pojazdy mają różne możliwości także te
    > autonomiczne.

    Zart?
    Masz limity predkosci które kazdy pojazd przekracza co do swoich
    mozliwości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 104. Data: 2019-05-06 23:43:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 22:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Zart?
    > Masz limity predkosci które kazdy pojazd przekracza co do swoich
    > mozliwości.

    Możliwości hamowania.

  • 105. Data: 2019-05-06 23:45:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 22:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Jakies zrodło?
    >
    > Byc moze docelowo by sie to udało, ale na pewno nie w pierwszych etapach.

    Jak nie ma lepszych osiągów to po co je chcesz wprowadzać?

  • 106. Data: 2019-05-07 06:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Jak nie ma lepszych osiągów to po co je chcesz wprowadzać?

    A jak sądzisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 107. Data: 2019-05-07 06:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Możliwości hamowania.

    Sugerujesz ze sa samochody ktore nie maja mozliwości hamowania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 108. Data: 2019-05-07 07:10:45
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.05.2019 o 20:39, kk pisze:

    > Nie masz drugiego kierowcy?

    wyobraź sobie że ani firmowo ani prywatnie nikt nie chce płacić mojemu
    zastępcy :)

    Lukasz

  • 109. Data: 2019-05-07 07:31:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 maja 2019 11:57:17 UTC+2 użytkownik kk napisał:

    > Mógłbyś nam to jakoś rozpisać?
    >
    > Roczne koszty z podziałem na pojazd, paliwo i kierowcę.

    Zacznijmy od kierowcy
    Jeśli autobus ma być w ciągłym ruchu potrzeba min 5 kierowców
    Każdy z nich zarabia na rękę powiedzmy 4tys to dla pracodawcy koszt ok 7tys. Dolicz
    urlopy kierowców itp i wychodzi pól miliona rocznie

  • 110. Data: 2019-05-07 08:13:01
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 06 May 2019 22:31:35 -0700, Kris wrote:

> [...]
    > 5 kierowców Każdy z nich zarabia na rękę powiedzmy 4tys to dla
    > pracodawcy koszt ok 7tys. Dolicz urlopy kierowców itp i wychodzi pól

    Z tą poprawką, że średnia płaca kierowcy autobusu w mojej części Europy
    to 1990 Eur netto.

    Mateusz