    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Date: Thu, 29 Oct 2015 21:40:38 -0500

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:n0ttn4$uvm$1@node1.news.atman.pl...

    > Tyle że w Polsce te Porshe czy BMW to raczej używane kupują.

    Pocieszaj się...

    > Na używane wózki akumulatorowe chętnych specjalnie nie widać. :-)

    Generalnie na luksusowe auta UŻYWANE popyt jest mniejszy niż na nowe.
    Choćby z tego powodu że dużym czynnikiem za który płacisz jest
    tak zwany "wow factor", inaczej szpan, popis - a 5-letnie BMW M6 już
    tak nie imponuje kolegom z firmy prawniczej jak nowe...
    To samo będzie z Teslą: nówka zrobi lepsze wrażenie niż używana.

    > Prawie godzinnych żaden.
    > Ale może coś przegapiłem więc chętnie się dowiem. :-)

    Godzinnych? A skąd to wymyśliłeś?

    > Bogaty wybiera samolot a biedny gania bywa że na koniec europy
    > samochodem bo to taniej niż bilet lotniczy i wynajem auta
    > na tym końcu.

    I ten biedny co gania jest poza zasięgiem naszych zainteresowań, bo
    tego biednego nie stać ani na Porshe ani na BMW M6 ani na Teslę S.

    Do tego dodaj "czas to pieniądz" - mało komu sie będzie chciało
    "zaoszczędzić" 200 dolarów i jechać np. z Polski do Hiszpanii
    samochodem 3 dni skoro można tam dolecieć w 3 godziny.

    > Na tyle często że od razu uznałem teslę za pojazd nie nadający
    > się na podstawowy pojazd.

    No cóż - widać jesteś tym z grupy poza zasięgiem naszych zainteresowań.
    Ale nie przykładaj siebie jako wzoru dla wszystkich innych Polaków.