  • Data: 2015-10-29 05:42:04
    Temat: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:n0o37l$shg$5@node1.news.atman.pl...

    > Ile ich jest

    Nie jest to przedmiotem rozmowy.
    Pisałeś że się nie nadaje a nie że nas, Polaków, nie stać.
    Wiadomo że takich aut nie sprzeda się aż tyle co Golfów/Passatów.
    Ale nie w tym rzecz. Jeśli są ludzie którzy w Polsce kupują BMW M6
    czy jakieś Porshe za ponad 100 kafli dolarów to znajdą się tacy co
    kupią Teslę S za 70-80% tej ceny.

    > i jaki procent z nich uzna żer chce mieć samochód
    > który wymusza przerwy w podróży ?

    Który samochód nie wymusza przerw w podróży?
    Poza tym - myślisz jak jakiś biedak, co podróżuje z przymusu.
    Odrzuć mentalnośc biedaka - pomyśl jak człowiek bogaty,
    który podróżuje dla przyjemności a nie z musu - a jak się
    dla przyjemności podróżuje to przerwa na kolację w dobrej
    knajpie nikomu nie zaszkodzi - nie będzie wpieprzał syfnego
    hamburgera na jednej nodze w McDonalds.

    > Bo jak mam do przejechania taką trasę to ja mam decydować
    > o przerwach a nie producent pojazdu którym jadę.

    Jak często zdarza Ci się jeździć dalej od domu niż 200-300km?
    Bo ja zwykle wtedy latam samolotem...