  • Data: 2015-10-22 12:22:50
    Temat: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n0acas$hqu$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-10-22 o 11:51, Marek pisze:

    >Patrząc na niektóre pasy na naszych drogach - lepiej nie.

    Ogolnie - chyba jeszcze dlugo nie. Co innego falszywie ostrzec, a co
    innego skrecic do rowu czy na zly pas.

    Chociaz ... Ford ma Volvo, Volvo pracuje nad automatycznym kierowca,
    Volvo zaczyna brac odpowiedzialnosc
    http://www.msn.com/en-us/autos/autoinnovation/volvo-
    will-take-responsibility-if-its-self-driving-cars-cr
    ash/ar-AAffdsM

    No to jeszcze troche i bedzie mozna wracac po pijaku wlasnym
    samochodem - jako pasazer :-)

    http://www.msn.com/en-us/autos/autoinnovation/7-biza
    rre-driverless-car-predictions/ar-BBia4ai

    J.