eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla model X - piękny samochód › Re: Tesla model X - piękny samochód
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <muj4m0$6b8$1@dont-email.me> <560d186b$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
    <muj71a$el5$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <muj7nl$hcq$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <560d30dc$0$577$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
    <muo6be$lru$3@node2.news.atman.pl> <10lxsbdo1tr7f$.dlg@myjk.org>
    <muu75q$5fa$2@node2.news.atman.pl> <1o0zr92pcw0w4$.dlg@myjk.org>
    <muufhu$oej$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 6 Oct 2015 09:50:48 +0200
    Message-ID: <7m7r0djz9weu$.dlg@myjk.org>
    Lines: 36
    NNTP-Posting-Host: 83.6.233.54
    X-Trace: 1444117739 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27517 83.6.233.54:10581
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2967
    X-Received-Body-CRC: 1256150511
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569722
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 5 Oct 2015 20:29:20 +0200, Shrek

    > Skoro osłona silnika się nie rozpada a nawet przewody hamulcowe
    > (znacznie ważniejsza sprawa niż jakiś tam akumulator) też wiszą luzem
    > pod samochodem... Podejrzewam, że są co najmniej jakimś tworzywem czy
    > innym laminatem powlekane. Zresztą nie muszą "atakować" krawężników.
    > Wystarczy, że 3 cm niżej będzie jakaś podłużnica.

    Ale osłona silnika jest tylko z nazwy, bo nie chroni silnika, tylko
    ogranicza ilość brudu dostającego się do komory silnika od strony podwozia.
    I tak, niejednokrotnie widziałem ludzi z pourywanymi, dyndającymi osłonami
    -- moja wygląda jakby przeżyła sajgon a jakoś specjalnie źle auta nie
    traktuję.

    >> Właśnie to jest piękne -- może dlatego wolę
    >> żeglować zamiast zapinać motorówką. :P
    > Co kto lubi... Ja w sumie też wole szybowce od samolotów, ale
    > samochód... powinien dobrze brzmiec, jak ma sprawiać frajdę. Jak ma
    > służyć do dojazdów z A do B, to niekoniecznie, chociaż jak jest _zbyt_
    > cichy, to też nie za dobrze. Pytanie kto kupuje Tesle S, ci co chcą z A
    > do B, czy ci co kochają samochody;)

    No tak, i dlatego im segment wyższy, tym lepiej wyciszone auto (głównie od
    pracy silnia). Każdy _normalny_ kierowca (czyli większość) chciałby mieć
    jak najcichsze auto, bo od tego zależy *komfort* podróży. Hałas nie jest
    miłym dodatkiem, tylko nieuniknionym wynikiem obciachowej konstrukcji
    silnika.

    Tylko kompletnym odchyłom motoryzacyjnym może zależeć na ryku ze strony
    silnika. Ba, niektóre zjeby to sobie nawet wydech pogłaśniają, żeby "lepiej
    brzmiało" i więcej ludzi się za nimi odwracało (że się wtedy pukają z
    politowaniem w głowę, to już ci "kierowcy" niestety nie widzą).

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: