    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Date: Mon, 5 Oct 2015 19:50:03 -0500

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:muufhu$oej$1@node1.news.atman.pl...

    > Co kto lubi... Ja w sumie też wole szybowce od samolotów, ale samochód...
    > powinien dobrze brzmiec, jak ma sprawiać frajdę.

    Naprawdę?
    Bo mi się wydawało, że dźwięk jest tylko pochodną mocy silnika...
    Robi wrażenie tylko wtedy, gdy wiemy że im głośniej tym mocniej.
    To niektórych pociąga do zmiany wydechu na głośniejszy, aby
    właśnie w tani sposób oszukać zmysły. Ale w elektryku???
    Skądże znowu - bezgłośność jest częścią frajdy...
    Niedawno widziałem jak podjeżdza pod hotel Karma Fiskera.
    Cudo. Bezgłośne cudo.

    > Jak ma służyć do dojazdów z A do B, to niekoniecznie, chociaż jak jest
    > _zbyt_ cichy, to też nie za dobrze. Pytanie kto kupuje Tesle S, ci co chcą
    > z A do B, czy ci co kochają samochody;)

    Zdecydowanie Ci drudzy.