    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Date: Mon, 5 Oct 2015 20:29:20 +0200

    On 2015-10-05 19:18, Myjk wrote:
    > Mon, 5 Oct 2015 18:06:20 +0200, Shrek

    > Te akumulatory co widziałeś to jeżdżą 20 cm nad jezdnią i atakują
    > krawężniki? ;) Wg mnie te ogniwa na podłodze muszą być solidnie
    > zabezpieczone nawet przed niewielkimi uderzeniami -- plastik tego nie
    > gwarantuje.

    Skoro osłona silnika się nie rozpada a nawet przewody hamulcowe
    (znacznie ważniejsza sprawa niż jakiś tam akumulator) też wiszą luzem
    pod samochodem... Podejrzewam, że są co najmniej jakimś tworzywem czy
    innym laminatem powlekane. Zresztą nie muszą "atakować" krawężników.
    Wystarczy, że 3 cm niżej będzie jakaś podłużnica.

    > Właśnie to jest piękne -- może dlatego wolę
    > żeglować zamiast zapinać motorówką. :P

    Co kto lubi... Ja w sumie też wole szybowce od samolotów, ale
    samochód... powinien dobrze brzmiec, jak ma sprawiać frajdę. Jak ma
    służyć do dojazdów z A do B, to niekoniecznie, chociaż jak jest _zbyt_
    cichy, to też nie za dobrze. Pytanie kto kupuje Tesle S, ci co chcą z A
    do B, czy ci co kochają samochody;)

    Shrek.