  • Data: 2015-10-02 22:53:44
    Temat: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-02 22:15, J.F. wrote:

    > Na budowlancach sie nie znam, ale gazu nie ma - to trzeba sie liczyc z
    > tym, ze mieszkancy kuchnie elektryczne wlacza, i to mniej wiecej o
    > podobnej porze. Lipiec przyjdzie - klimatyzatory pojda w ruch itp..

    No i na to jest przewidziane zasilanie. A nie na dodatkowy stały pobór
    energii.

    Dla wyjaśnienia - przeciętne mieszkanie z kuchnią to 12,5kW. Ale 10
    mieszkań to nie 120kW. Szczegóły są w normie , ale ogólnie 5im więcej
    mieszkań tym przez mniejszy współczynnik mnożysz te 12kW. W przeciętnym
    bloku to będzie coś koło 0,07. Więc jak masz 100 mieszkań to na to
    przypada jakieś 200kW. Po 2 kW na mieszkanie na raz.

    > Promuja w USA - tam 3 fazy to rzadkosc.

    Ile trzeba ładować z takiego 16A. Bo mi wychodzi, że w sumie w dobę
    powinno się dać zatankować do pełna;) Więc może i by się dało, tylko
    dalej tej mocy w gniazdach _od_ręki_ nie ma. Choć dałoby się zrobić
    automatykę, zeby ładować tylko tą mocą, co jest akurat dostępna.

    Shrek.