-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Tesla kolejny wypadek
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@g...com>
<pdrrd9$lre$1@dont-email.me> <5b017ffc$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
<pdsi3o$hks$1@node1.news.atman.pl>
<5b01d5c5$0$669$65785112@news.neostrada.pl> <pdu2ep$pub$1@dont-email.me>
<5b02990e$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
<5b02adce$0$31363$65785112@news.neostrada.pl>
<5b02c1ae$0$682$65785112@news.neostrada.pl> <pijne0$1r1$1@dont-email.me>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Tue, 17 Jul 2018 17:54:51 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pijne0$1r1$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <5b4e1166$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.116.146
X-Trace: 1531842918 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 672 83.28.116.146:56572
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2510
X-Received-Body-CRC: 395145337
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635916
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-07-17 o 05:22, Pszemol pisze:
> "T." <k...@i...pl> wrote in message
> news:5b02c1ae$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
>> Problemem mogą być metale ziem rzadkich potrzebne do baterii - ponoć w
>> ciągu ostatnich kilku lat zdrożały 100%. Duże zasoby są w Korei Płn. i
>> w Chinach (u nich jest zakaz eksportu tych surowców, można tylko
>> sprzedawać gotowy produkt).
>
> Tesla już ten problem rozwiązuje, planują otworzyć fabrykę baterii
> i samochodów w Chinach.
>
>> Wodoru jest bez ograniczeń - trzeba tylko go wyprodukować (raczej nie
>> stosuje się elektrolizy).
>
> A co się Twoim zdaniem stosuje jak nie elektrolizę?
> Właśnie w tym jest problem z wodorem, że dużo energii
> tracisz aby go pozyskać, sprężyć, przetransportować,
> są straty dużo większe niż przy bateriach elektrycznych.
> https://www.greencarreports.com/news/1113175_electri
c-cars-win-on-energy-efficiency-vs-hydrogen-gasoline
-diesel-analysis
>
>
>
Najpowszechniejszą metodą jest przetwarzanie gazów kopalnych takich jak
metan - ta metoda nazywana jest reformingiem parowym i w tej chwili
prawie połowa wodoru wytwarzanego na Ziemi jest produkowana tą metodą.
Jest to metoda najwydajniejsza i najtańsza.
T.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-28 Chrzanów => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=