  • 21. Data: 2017-07-31 23:44:27
    Temat: Re: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom
    Od: z <...@...pl>

    https://www.facebook.com/pg/ECLBN/photos/?ref=page_i
    nternal

    A już myślałem że mam zwidy :-)

  • 22. Data: 2017-07-31 23:55:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Nie chce mi się czytać :-)
    >
    > Wyjaśnij mi Pszemol jakim cudem w niedzielę w Lublinie przy giełdzie
    > samochodowej miałem bliskie spotkanie trzeciego stopnia z tąąą ......
    > TESLĄ????? :-)
    > Już można kupić z drugiej ręki na giełdach? :-)

    Z tą Teslą ? Znaczy się którą? Może to żaden cud?

    Odróżniasz Model 3, dopiero powoli wchodzący na rynek, dopiero pracownicy w
    Kalifornii kupili pierwsze 30 sztuk w ubiegły piątek i nikt poza fabryką go
    jeszcze nie ma... od Tesli Model S, który jest od jakichś 5 lat dostępny? A
    może w ogóle się pogubiłeś i widziałeś jakiegoś Tesla Roadster?

  • 23. Data: 2017-08-01 07:09:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-31 o 23:55, Pszemol pisze:

    A Tesla Model X co to za samochód jest?

  • 24. Data: 2017-08-01 14:20:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > Coś w ten deseń.

    A'propos "zainwestowanych" $1000:

    https://www.wired.com/story/canceling-your-model-3-d
    eposit-dont-count-on-a-timely-refund

  • 25. Data: 2017-08-01 14:22:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > W dniu 2017-07-31 o 23:55, Pszemol pisze:
    > A Tesla Model X co to za samochód jest?

    A to jest taki minivan łamane przez crossover SUV
    zrobiony na bazie Modelu S. Jest dosyć słynny przez
    swoje spektakularne (i również spektakularnie kłopotliwe)
    "falcon wing doors" czyli tylne drzwi unoszone do góry.

  • 26. Data: 2017-08-02 03:36:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jeśli ktoś już nie śpi: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów
    > pracownikom
    > https://livestream.tesla.com/

    I pierwsze sprawozdania z jazdy i opinie o tym samochodzie:
    https://futurism.com/reviewers-of-teslas-newest-vehi
    cle-are-unanimous-the-model-3-has-no-competition/

  • 27. Data: 2017-08-02 15:49:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 03:36, Pszemol pisze:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >
    > I pierwsze sprawozdania z jazdy i opinie o tym samochodzie:
    > https://futurism.com/reviewers-of-teslas-newest-vehi
    cle-are-unanimous-the-model-3-has-no-competition/

    Ja Ci radzę tak - kup wersję nie w pełni wypasioną - oszczędzisz 5 tys.
    USD. A za 12 USD możesz na aliexpress kupić podgrzewaną matę na
    siedzenie (bo z tego superpakietu to tylko jest potrzebne).
    Tylko czy ta Tesla ma gniazdo zapalniczki? A jeśli już to czy jest w
    niej 12 V czy może 5 V, jak to w kompach bywa. A może jest tylko wtyczka
    do iPhone? ;-)
    T.

  • 28. Data: 2017-08-02 16:08:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    T. <k...@i...pl> wrote:

    cle-are-unanimous-the-model-3-has-no-competition/

    > Ja Ci radzę tak - kup wersję nie w pełni wypasioną - oszczędzisz 5 tys.

    Chętnie rozważę opcje i podejmę decyzję odpowiednio jak już będzie ten
    samochód do obejrzenia w ich salonie koło Chicago w Oak Brook, IL.

    > USD. A za 12 USD możesz na aliexpress kupić podgrzewaną matę na
    > siedzenie (bo z tego superpakietu to tylko jest potrzebne).

    Mam podgrzewane siedzenia we wszystkich swoich autach i nie używam tej
    opcji. Ty używasz?

    > Tylko czy ta Tesla ma gniazdo zapalniczki? A jeśli już to czy jest w
    > niej 12 V czy może 5 V, jak to w kompach bywa. A może jest tylko wtyczka
    > do iPhone? ;-)

    Ha ha - iPhone koniecznie! :-) Gniazdko USB-A powinno być. Wtedy kabelek
    sobie wetkniesz jaki chcesz.

    Nie wiem jak wygląda sytuacja z wtyczkami...
    Bardzo mało informacji na ten temat na razie.

  • 29. Data: 2017-08-02 16:56:25
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > samochód do obejrzenia w ich salonie koło Chicago w Oak Brook, IL.

    > Mam podgrzewane siedzenia we wszystkich swoich autach i nie używam tej

    Ja używam. Praktycznie od końca września do kwietnia. No i każde moje
    następne auto musi miec ogrzewaną przednią szybę. Ideałem byłoby
    webasto, choć są już ponoć auta, które można zdalnie włączyć przed wyjazdem.
    Ps. Auto mam jedno. I skuter. Ale takie są realia... :-(
    T.

  • 30. Data: 2017-08-02 17:11:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 16:56, T. pisze:
    > Ja używam. Praktycznie od końca września do kwietnia. No i każde moje
    > następne auto musi miec ogrzewaną przednią szybę.

    Pieścisz się :-)
    Ogrzewana przednia szyba ma sens. Webasto też można zrozumieć ale samo
    grzanie dupska?
    W mrozy już lepsza jest ogrzewana kierownica. Ogrzewane rękawiczki
    istnieją takie? :-)
    Można wtedy znaleźć jakiś racjonalny powód związany z bezpieczeństwem.

    No chyba że mamy do czynienia z długonogą blondynką w miniówce ;-)