  • 10. Data: 2017-07-29 14:48:16
    Temat: Re: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jaki komunizm, przeciez to drapiezny kapitalizm.
    >
    > Wyplacic pracownikom we wlasnych produktach ... podwojny zysk

    Z tego co oficjalnie mówią, to ci pracownicy zapłacili pełną cenę
    detaliczną za te samochody.

    Ja w to nie wierzę, byłoby to skończone frajerstwo płacić 100% za produkt w
    fazie beta test.

    Musk powiedział, że zrobili 50 samochodów dopiero - oprócz tych 30 dla
    pracowników jest jeszcze 20 przeznaczonych na "engineering validation".
    Jestem prawie pewny, że te auta sprzedali za 1/3 ceny i kupujący podpisali
    lojalkę "NDA".

  • 12. Data: 2017-07-29 15:35:27
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 29 Jul 2017 10:49:41 +0200, nadir <n...@h...org> wrote:

    >Wychodzi na to złożyłeś się na samochód dla pracowników Tesli.

    Swój dostanie za trzy lata. Może.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2017-07-29 15:50:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    >Swój dostanie za trzy lata. Może.

    No ale oglądając filmik poczuł się jakby już dostał. Myślał, że i innym się
    udzieli to uczucie.

  • 14. Data: 2017-07-29 15:58:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    T. <k...@i...pl> wrote:

    > Też byście byli przejęci, jakbyście swoje wyśnione auto odbierali...
    > Ma trochę pierdolca, fakt, ale takiego pozytywnego :-)
    > W Teleexpresie by go nazwali "Człowiek pozytywnie zakręcony".

    Prawie zgoda, z tym, że nie teleexpresowo "pozytywnie nakręcony", a raczej z
    rosyjska "pożyteczny idiota". Taki przydatny zwierz dla marketingowców i
    innych propagandystów. Co innego się jarać, a co innego być wyznawcą i
    rozsyłać linki z każdym puszczeniem bąka przez korporacyjną szczekaczkę. No
    ale oczywiście nie można człowiekowi odmawiać prawa do zaspokajania potrzeby
    posiadania bożka.

  • 15. Data: 2017-07-29 16:10:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Swój dostanie za trzy lata. Może.

    E, no - bez przesady... obiecują tym, którzy się dziś ustawią
    w kolejce że dostaną autko pod koniec przyszłego (18) roku.
    To jeśli ja się ustawiłem w pierwszy dzień ustanowienia
    kolejki to powinienem dostać ofertę wcześniej - inna rzecz
    czy będę chciał z niej skorzystać... Pierwsza seria aut ma być
    tylko w wersji podstawowej, a mi zależy na podwójnych
    silnikach ("D") do jazdy z napędem na wszystkie 4 koła.

  • 16. Data: 2017-07-31 19:25:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:olhrvq$46k$3@node1.news.atman.pl...

    > Żeby nie było wątpliwości - nie była to próba obrażenia Przemola.

    Nie obraziłem się :-)

    A tak w ogóle, to czy ktoś obejrzał tą relację z przekazania samochodów?

    Ja szczerze mówiąc jestem rozczarowany: dużo pieprzenia kotka
    za pomocą młotka i marketingowego bullshitu a mało o samochodach,
    zero fotek ze środka - brakowało mi więcej informacji o samym
    samochodzie... Przemówienie Muska z jego czkawką też niewiele dało.

    A to co podali też rozczarowało, i to bardzo:
    - tania wersja $35000 USD dopiero w jesieni, pod koniec roku 2017.
    - czyli zaczęli produkcję, owszem, ale auta za $49000 USD netto:
    = $44000 za wersję z rozszerzonym zasięgiem do 310 mil
    = $5000 za wersję z luksusowym wnętrzem
    = podatki, destination charge i bóg wie co jeszcze doliczą :-)
    - wersja z napędem na 4 koła, moim zdaniem niezbędna do jazdy
    po Chicago w zimie (napęd tylko na tył nadaje się do jazdy w lecie)
    dopiero w kwietniu 2018...

    Czyli poczekamy sobie dużo dłużej niż na początku myślałem.
    Kto wie czy w takim razie w między czasie nie pojawi się coś na rynku
    ciekawszego. Trudno będzie pobić Teslę z tymi jej Superchargers do
    jazdy na dłuższe dystanse ale jak ktoś się nowy pojawi to trzeba dać
    szansę i obejrzeć...

  • 17. Data: 2017-07-31 20:42:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-31 o 19:25, Pszemol pisze:

    > A tak w ogóle, to czy ktoś obejrzał tą relację z przekazania samochodów?

    Noooo, ja sobie nawet nagrałem i puszczam codziennie przed snem. ;)

    > Czyli poczekamy sobie dużo dłużej niż na początku myślałem.

    Przecież od początku piszemy, to kiepsko zainwestowane 1000 dolarów.

  • 18. Data: 2017-07-31 21:47:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Noooo, ja sobie nawet nagrałem i puszczam codziennie przed snem. ;)

    :-)))

    > Przecież od początku piszemy, to kiepsko zainwestowane 1000 dolarów.

    Jasnowidze z Was?

  • 19. Data: 2017-07-31 23:05:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-31 o 21:47, Pszemol pisze:

    > Jasnowidze z Was?

    Coś w ten deseń.

  • 20. Data: 2017-07-31 23:34:15

    W dniu 2017-07-29 o 06:07, Pszemol pisze:
    > Jeśli ktoś już nie śpi: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki
    > samochodów pracownikom
    > https://livestream.tesla.com/

    Nie chce mi się czytać :-)

    Wyjaśnij mi Pszemol jakim cudem w niedzielę w Lublinie przy giełdzie
    samochodowej miałem bliskie spotkanie trzeciego stopnia z tąąą ......
    TESLĄ????? :-)
    Już można kupić z drugiej ręki na giełdach? :-)