  • 61. Data: 2017-06-28 20:07:01
    Temat: Re: Tesla cd...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/28/2017 6:06 AM, Shrek wrote:
    > Być może, matomiast tu i teraz samochód elektryczny jest niedopracowaną,

    To nie jest prawda. W przypadku samochodów elektrycznych technologie są
    dopracowane. Niedoprawcowane to były silniki z ktorych lal się olej,
    paliwo i inne sliczności na poczatku ich drogi. Elektryki są ok już teraz.

    Można dyskutowac o gęstości energii liion, wlaśnie dlatego szkoda mi
    wodoru. Ale nikt tu nie stoi w miejscu, za kilka lat dostaniemy pewno
    baterie siarkowe o podobnej liczbie cykli co liion a o pojemności
    wystarczającej do przejechania ze Szczecina w Bieszczady.

    > raczkującą technologią dla hipsterów.

    Widać duzo tych hipsterow po korpo, bo chyba wszyscy wielcy już
    zdeklarowali produkcję.

    > Tylko tyle i aż tyle.

    Nie, nie tylko tyle.

  • 62. Data: 2017-06-28 20:32:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > To nie jest prawda. W przypadku samochodów elektrycznych technologie są
    > dopracowane. Niedoprawcowane to były silniki z ktorych lal się olej,
    > paliwo i inne sliczności na poczatku ich drogi. Elektryki są ok już teraz.

    Z VW olej wycieka do dziś i nie są w stanie Germańcy opanować nawet po 100
    latach doskonalenia wynalazku silnika spalinowego.

> [...]
    > baterie siarkowe o podobnej liczbie cykli co liion a o pojemności
    > wystarczającej do przejechania ze Szczecina w Bieszczady.

    Oby. Bo czas już śmierdziuchom kapiącym olejem i smrodzącym nasze miasta
    powiedzieć dość.

    > Widać duzo tych hipsterow po korpo, bo chyba wszyscy wielcy już
    > zdeklarowali produkcję.

    Słuszny argument!

  • 63. Data: 2017-06-28 21:05:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > baterie siarkowe o podobnej liczbie cykli co liion a o pojemności
    > wystarczającej do przejechania ze Szczecina w Bieszczady.

    To jak dopracują, to będzie dopracowana, na razie nie jest,

    > Widać duzo tych hipsterow po korpo, bo chyba wszyscy wielcy już
    > zdeklarowali produkcję.

    Korpo zadeklarują produkcję gówna w sprayu, jeśli hipstersi będą siętym
    pryskać. Ile tych wózków wyprodukowali i ile to rocznej produkcji ogółu
    pojazdów? Skoro elektryk jest wręcz doskonały na auto miejskie, to
    dlaczego nikt go nie kupuje jako auto miejskie?

    > Nie, nie tylko tyle.

    Głęboki, mocny argument;)

    Shrek

  • 64. Data: 2017-06-28 21:26:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > wystarczającej do przejechania ze Szczecina w Bieszczady.

    To jak dopracują, to będzie dopracowana, na razie nie jest,
    ---
    Opon też nie dopracowali, zużywają się.

> [...]

    pojazdów? Skoro elektryk jest wręcz doskonały na auto miejskie, to
    dlaczego nikt go nie kupuje jako auto miejskie?
    A jako jakie kupuje samochód o zasięgu 100km ???

  • 65. Data: 2017-06-29 06:14:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2017 o 21:26, re pisze:

    > A jako jakie kupuje samochód o zasięgu 100km ???

    Po prostu się nie kupuje. Już pisałem - ma ktoś z grupowiczów tą teslę?

    Shrek

  • 66. Data: 2017-06-29 10:53:31
    Od: p...@g...com

    To nie ten target :-) tu potrzeba hipstera w rurkach i okularach Ray Ban np
    Wojewódzki by się nadawał :-) taka Tesla daje na dzielni +1000 respektu a i panny
    chętniej wsiadają bo porszaka może mieć byle kołek a Teslę szlachta jak Do Caprio :-)
    trzeba ogolić sporo baranów żeby zrobić w miarę dobry produkt ale jak będziesz
    uprawiał taki negatywny marketing to potrwa duuuzo dłużej więc kupujcie elektryczne
    bo taniej nie będzie :-)

  • 67. Data: 2017-06-29 20:17:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > A jako jakie kupuje samochód o zasięgu 100km ???

    Po prostu się nie kupuje. Już pisałem - ma ktoś z grupowiczów tą teslę?
    ---
    Masowo nie. Tak jak wielu innych marek samochodów. Ale chyba nie chodziło o
    to, jakoby Tesla miała być miejskim samochodem.

  • 68. Data: 2017-06-29 20:44:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 27 Jun 2017 17:44:07 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > NIekoniecznie - polskie górnictwo to rak i najlepiej by było jakby
    je
    > zaorać i zacząć od nowa (a jeszcze lepiej zacząć jak węgiel się
    zacznie
    > kończyć i będzie coś wart).

    Ktos bardzo słusznie zauważył, że parcie na zachowanie kopalń jest
    tak silne, że są w stanie kupować tani węgiel w Chinach, wyrzucać je
    w te sztolnie i by go nasi wydobywali.

    --
    Marek

  • 69. Data: 2017-06-29 21:11:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/28/2017 9:05 PM, Shrek wrote:
    > To jak dopracują, to będzie dopracowana, na razie nie jest,

    A co jest niedopracowane poza bateriami?

    Ponadto samo sie nie dopracuje. Właśnie dlatego nazywamy to innowacją.
    Można oczywiście dalej jeździć drewanianą Syrenką czekając na to az
    dopracują silniki spalinowe. Obawiam się że jednak nie rozumiesz na czym
    polega innowacyjnośc i szacowanie ryzyka w nowych technologiach. Jesli
    ktoś się spóźni o 2 lata to za chwile wyleci z rynku. Podejmuje się więc
    ryzyko wejścia w nową technologię.

    > Korpo zadeklarują produkcję gówna w sprayu, jeśli hipstersi będą siętym
    > pryskać.

    Czyli szafa gra. Korpo produkują passeratti z pojemnościami silników w
    hektolitrach żeby tylko zadowolić hipsterów. Rynek zawsze będzie dla
    ludzi, ponieważ ludzie domagaja się elektrycznych samochodów to bedą.
    Ludzie mają głeboko wsadzone w d... urojenia na temat niedopracowania
    technologii. Jeździ, kopa ma, szpan jest, biorę. Za chwile dojdzie "i
    tańsze".

    > Ile tych wózków wyprodukowali i ile to rocznej produkcji ogółu
    > pojazdów?

    Jak bym czytał pierdolety z XIX wieku kiedy pytali ile tych smrodów
    wyprodukowali a ile furmanek i dlaczego benzyna jest gorsza od owsa.

    > Skoro elektryk jest wręcz doskonały na auto miejskie, to
    > dlaczego nikt go nie kupuje jako auto miejskie?

    Bo są ciagle drogie. Łatwiej wyprodukować smierdzącego spalinikaka niż
    komplet baterii. Na razie. Ponadto jak każda nowośc w pierszej
    kolejności szlak przecierają bogaci frajerzy. Masy zaraz za nimi. Poczekaj.

    > Głęboki, mocny argument;)

    Rownie głeboki co "Tylko tyle i aż tyle.". Staram się trzymać poziom
    podłogi skoro już tam jesteś.

  • 70. Data: 2017-06-29 21:49:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ludzie nie domagaja sie elektrycznych samochodow. Widzisz tutaj kogos kto sie domaga?
    Jeden ma parcie na tesle i to wszystko. Jeden to czlowiek duzo to ludzie. Bedzie nowy
    maly miejski elektryk kosztowal 12 tysiecy zlotych to milion ich sie sprzeda w piec
    lat. I jak by byl z marnym ogrzewaniem, bez klimatyzacji z zasiegiem 50 kilometrow,
    maksymalna predkoscia 70/h i 10 sekund do 50/h to i tak sie sprzeda bo do miasta
    spelni minimalne do zaakceptowania warunki.