  • 51. Data: 2017-06-27 22:43:54
    Temat: Re: Tesla cd...
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w
    <news:oiuf6i$psm$2@dont-email.me>:

    > Sprzedaliśmy już banki, sprzedajmy też kopalnie... jasne!

    My? Jesteście jakimiś właścicielami polskich kopalń w jackowie?

    > niedługo po niemiecku będziemy musieli szprechać w swoim kraju...

    My?
    Ty i tak nie potrafisz pisać po polsku, więc co cię boli, że języka się w
    jackowie prawie nikt nie uczy, to nie od dzisiaj wiadomo. Nie znasz ani
    polskiego, ani angielskiego, ani żadnego innego-- wszystkie kaleczysz.

    --
    'Tom N'

  • 52. Data: 2017-06-28 00:27:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "007" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    d.170627.invalid...
    > Pszemol w

    > My? Jesteście jakimiś właścicielami polskich kopalń w jackowie?

    Nie wiem skąd u Ciebie Jackowo się nagle wzięło, ale z tego
    co się orientuję to kopalnia Bogdanka, Jastrzębska Spółka Węglowa
    i kilka innych są na parkiecie, więc niezależnie od tego gdzie mieszkasz
    możesz być (współ)właścicielem polskich kopalń - nie wiedziałeś?

> [...]
    > jackowie prawie nikt nie uczy, to nie od dzisiaj wiadomo. Nie znasz ani
    > polskiego, ani angielskiego, ani żadnego innego-- wszystkie kaleczysz.

    Przynajmniej wolno mi kaleczyć taki jaki mi się podoba...
    A jak tak dalej będziemy wszystko sprzedawać to będzie można
    tylko kaleczyć niemiecki - nie wiem czemu Ci się to podoba...

    Poczytaj jaką opinię mają Niemcy na temat własności banków.
    I zastanów się dlaczego Polacy głupsi i dali sobie wydrzeć
    z polskich rąk swoje banki i potulnie pracują teraz w pocie chleba
    na whisky i szampana bankierów obcokrajowców...

  • 53. Data: 2017-06-28 06:04:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2017 o 00:27, Pszemol pisze:

> [...]
    > i kilka innych są na parkiecie, więc niezależnie od tego gdzie mieszkasz
    > możesz być (współ)właścicielem polskich kopalń - nie wiedziałeś?

    Masz akcje? Płacisz podatki w Polsce?

    Shrek

  • 54. Data: 2017-06-28 06:06:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > ... to powszechna będzie motoryzacja na elektryki/wodór bo wczesniej
    > rynek przejmą wiatr i slońce. 2040 a jeśli rynek samochodow wymusi
    > postęp w tych dziedzinach to może i wczesniej niż 2040.

    Być może, matomiast tu i teraz samochód elektryczny jest niedopracowaną,
    raczkującą technologią dla hipsterów. Tylko tyle i aż tyle.

    > Samochody elektryczne to dziedzina innowacyjna i obarczona ryzykiem.
    > Całe szczęscie są ludzie którzy robią postęp a nie tylko gonią w peletonie.

    Chwała im za to, ale nie zmienia to faktu jak wyżej.

    Shrek

  • 55. Data: 2017-06-28 16:36:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Masz akcje? Płacisz podatki w Polsce?

    A skąd u Ciebie nagle tyle troski? :-))

  • 56. Data: 2017-06-28 16:56:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2017 o 16:36, Pszemol pisze:

    > A skąd u Ciebie nagle tyle troski? :-))

    Ciekawy jestem - bo skoro czujesz się współaścicielem polskiego
    górnictwa, to staram się ustalić ile do niego dopłacasz (czyli jaki masz
    udział:)

    Shrek

  • 57. Data: 2017-06-28 16:58:56
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ciekawy jestem - bo skoro czujesz się współaścicielem polskiego
    > górnictwa, to staram się ustalić ile do niego dopłacasz (czyli jaki masz
    > udział:)

    Gdzie przeczytałeś, że czuję się?

  • 58. Data: 2017-06-28 17:13:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2017 o 16:58, Pszemol pisze:

    > Gdzie przeczytałeś, że czuję się?

    0:27. Ale doczytałem - nie jesteś, tylko mógłbyś być. Tak jak mógłbyś
    mieć teslę, ale nie masz:P

    Shrek

  • 59. Data: 2017-06-28 17:22:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > 0:27. Ale doczytałem - nie jesteś, tylko mógłbyś być.

    No widzisz, czyli jak chcesz to umiesz :-)

    > Tak jak mógłbyś
    > mieć teslę, ale nie masz:P

    Gdyby babcia miała wąsy...

  • 60. Data: 2017-06-28 17:37:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2017 o 17:22, Pszemol pisze:

    > Gdyby babcia miała wąsy...

    No właśnie:P Tesla jest zajebista i doskonale nadaje się na samochód
    miejski, tylko dziwnym trafem praktycznie w tym segmencie nie występuje.
    Jak sam napisałeś - gdyby babcia miała wąsy...

    Shrek