    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla-S - haczyk w samochodach elektrycznych ;)
    Date: Fri, 08 Nov 2013 19:22:37 +0100

    Dnia 2013-11-08 19:08, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Takie rzeczy zadziwiająco szybko okazują się być jednak możliwe i całkiem
    > niedrogie jak jednak zachodzi taka potrzeba.

    Nikt nie twierdzi że są niemożliwe, większość uważa ze są nieopłacalne
    ekonomicznie. Ale co sprytniejsi dostrzegają że to można kilkoma
    podatkami czy akcyzami zmienić.

    > Bo w naszych obecnych rozważaniach pewnie jesteśmy równie pocieszni jak
    > autorzy wizji świata roku 2000, sprzed 50 lat ;)

    Nie wiem jakie to są "nasze rozważania" ale ja nie zgaduje co będzie
    za 50 lat, ja piszę co jest nieopłacalne na dzień dzisiejszy.
    Co do tego co będzie za 50 lat wiem tylko jedno, mnie już nie będzie
    wśród żywych.