  • 91. Data: 2015-10-22 07:57:52
    Temat: Re: Tesla
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > O tym mówię, bo przecież do hipermarketu na tygodniowe zakupy
    > nie idę tylko jadę :-P
    > ---
    > Czyli jest dokładnie tak, jak napisałem: emitujesz spaliny by zwrócić
    > odpad do utylizacji. A to jeszcze nie koniec przecież.

    Bynajmniej! Jadę na zakupy, i PRZY OKAZJI mam bateryjkę w kieszeni.

    Przykłady dajesz jeden po drugim że z inteligencją u Ciebie na bakier...
    ---
    Weżźe stary matole nie pisz bzdur. Skoro jedziesz samochodem na te zakupy a
    nie na koniu to emitujesz spaliny. I to czy jeździsz specjalnie czy dlatego,
    że Cię naciągnęli na zakup nie ma znaczenia.