  • Data: 2015-10-15 01:20:53
    Temat: Re: Tesla
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-15 00:30, Zenek Kapelinder wrote:
    > A co mnie to obchodzi. Te miejsca są odemnie tak daleko ze nie jestem pewny czy
    istnieją.

    "Problem będzie narastał, i to nie lokalnie, a w skali całej planety.
    Kto myśli, że skoro mieszka w bogatym kraju i pozbywa się śmieci daleko
    od własnego domu, uniknie zanieczyszczenia, może się srogo rozczarować.
    Ziemia to obieg zamknięty. W 1987 r. naukowcy z Uniwersytetu Laval
    zbadali mleko kobiet z kanadyjskiej północy. Sądzili, że będzie ono
    całkowicie wolne od zanieczyszczeń, bo eskimosi mieszkają w nieskażonym
    środowisku. A jednak poziom polichlorowanych bifenyli w mleku eskimosek
    był ekstremalnie wysoki, spotykany tylko w rejonach katastrof
    przemysłowych. Okazało się, że skażenie w skoncentrowanej formie
    przybyło tu w opadach oraz w mięsie ryb, a mogło pochodzić nawet z Rosji."