    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Wed, 30 Oct 2013 09:46:03 +0100
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4g8c9$r1v$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnl6nd48.dv0.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ale mnie naprawdę nic z tego, co robi Michael O'Leary, nie przeszkadza!
    > Życzę mu wszystkiego dobrego i powodzenia w biznesie. Nikogo nie zabił,
    > nikogo nie oszukuje -- więc co mu będę szukać kolegów w takim
    > towarzystwie?

    Choćby i za powyższe.
    A jeśli to nie on, to za niedopilnowanie hasających podwładnych. Jeśli by mi
    taki numer wywinął (z zadzianiem kasy), to by mnie prawdopodobnie już na
    liście pasażerów nie zobaczył.
    Krótkie zawołanie jeszcze z czasów komuny - BĄDŹ CZŁOWIEKIEM TOWARZYSZU!
    Tyczące się w tym przypadku zacytowanego działania.
    Może i za ostro pojechałem, ale nie lubię takich gier. A bywa, że niby
    silniejszy, kulturysta z wynikami, padnie od małej pszczółki, bo go ujadła,
    a on na jad uczulony :P

    > Ja wiem, że moje gadanie im specjalnie kosztów nie przysparza, więc
    > stratni nie będą, ale z tym "do przodu", to jednak przesada. Obiektywnie

    Dziwne, gdyby duży nie kombinował w tym kierunku...

    > rzecz ujmując, to ja im dałem 25 zł, a efekt był taki, jakbym wpłacił
    > 40 zł. To, że część doładowali z dwudniowym opóźnieniem, nie ma żadnego

    I już, dwa dni obracania kasą... "Krąży, krąży, złoty pieniądz"...

    > praktycznego znaczenia. A to, że płaci się z góry i środki leżą nieraz
    > miesiącami na koncie operatora, jest normalnym elementem systemu prepaid,
    > przez wszystkich akceptowanym.

    Oczywiście. Ale w tym momencie, jeśli ja widzę tę kasę na swoim koncie, to
    niech ona sobie u opa, czy na koncie w banku i o milion procentuje, ja
    osobiście przez "poczynienie" tej zdrapki, czy takiej wpłaty umawiałem się
    na konkret, to mi to wystarczy. Wpłacałem 25 zyla, mam, no dobra - za 5
    minut, te 25 zyla, to wystarczy, i tak nie wiem, czy wydzwonię tę kwotę w
    przewidzianym czasie. Bo wszystkie premium sobie powyłączałem, co do
    jednego.

    > W ujęciu "procentowym", wygląda to tak, że ulokowałem w ich systemie 25
    > zł,
    > które zostało tam zablokowane na jakies 2 dni (a niech będzie, że na pełne

    I kręcimy kasiorą, której nie ma tam, gdzie powinna być.

    > 60 godzin). Otrzymałem z tej lokaty 15 zł, w dodatku wypłacone z góry.

    Jako "zadośćuczynienie", swoją drogą, marniutkie IMHO.

    > To jest dokładnie 60% w ciągu 60 godzin. Inaczej mówiąc, 8760% w skali
    > roku.
    > Chciałbym znależć bank, który przyjmuje takie lokaty. Wkładam 10 tysięcy,
    > a co roku z tego mam 876 tysięcy odsetek i żyję jak panisko.

    Jak ci się skarbówa do tego przylepi, to ci procenty stopnieją :P
    A taki procent? Hmm... zdaje mi się, że o kilka rzędów większy jest w
    Zimbabwe, od momentu, jak pogonili białych i podcięli sobie gałąź
    (gospodarki), na której siedzieli.
    My mieliśmy 30% miesięcznie. Przed wojną było jeszcze śmieszniej - bo nie
    sądzę, aby te odsetki byly tak samo silną walutą, jak na początku. Inaczej
    op, czy bank, czy skarbówa (ta to nawet nieboszczykom wyrwie) zaraz by na
    tym swe brudne łapska położyli. Bo to, co ci dali dla udobruchania, to mi
    się wydaje śmieszne, gorzko-śmieszne.

    > Acha, to COŚ, to wcale ode mnie sobie jeszcze nie poszło. Karta, jak
    > wspmniałem, jest kredytowa. Wolna od wszelkich opłat, nic mnie ona nie
    > kosztuje, a te 25 zł zapłacę dopiero w przyszłym miesiącu.

    I pilnuj tej spłaty... Bank z pewnością nie jest instytucją charytatywną i
    swoje za to weźmie :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.