  • 11. Data: 2011-12-25 23:42:36
    Temat: Re: Termostat - co sie psuje?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-12-2011 23:41, to pisze:
    >>>> Już zniknął, pewnie sprzedany :(
    >>> Może kupił go jakiś gangsta?
    >> Jest z powrotem :)
    > No to nie krępuj się, kupuj.

    Trochę się boję, bo gangster ze mnie jak z koziej dupy wuwuzela...

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-12-25 23:42:43
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-25 22:11, DoQ pisze:
    > W dniu 25-12-2011 21:50, v...@i...pl pisze:
    >
    > Tak całkiem OT, link z twojej stopki:
    > http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-
    mafia-look-IDvheh.html

    > WTF is Mafia LOOK ??

    Tak se dla jaj wpisałem żeby mi było szybciej stronke w google znaleźć
    pozniej. :)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 13. Data: 2011-12-25 23:47:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-12-2011 23:42, v...@i...pl pisze:
    > Tak se dla jaj wpisałem żeby mi było szybciej stronke w google znaleźć
    > pozniej. :)

    Wpisałem mafia i znalazłem!
    http://www.plotek.pl/plotek/56,79592,10792756,Piasek
    ,,5.html
    ;)

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2011-12-26 00:01:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Trochę się boję, bo gangster ze mnie jak z koziej dupy wuwuzela...

    Nie ma się czego bać, jak się trochę polansujesz LPG mafia lookiem to na
    pewno Ci nie zaszkodzi. :>

  • 15. Data: 2011-12-26 00:02:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Wpisałem mafia i znalazłem!
    > http://www.plotek.pl/plotek/56,79592,10792756,Piasek
    ,,5.html ;)

    Nie strasz mnie piaskiem pod wieczór!

  • 16. Data: 2011-12-26 00:11:01
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-25 21:50, v...@i...pl pisze:
    > Przeciez to konstrukcja prosta jak budowa cepa...

    A pisalem to na tej podstawie:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=fwgKndQCo9w#t=657s

    czyli ogladac od 10m57s ;)

  • 17. Data: 2011-12-26 00:34:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-12-2011 00:02, to pisze:
    > Nie strasz mnie piaskiem pod wieczór!
    http://www.grapheine.com/bombaytv/graphic-en-d3629d4
    f79c395daecf3b2d2fb0a451c.html

    to coś na wesoło ;)

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2011-12-26 00:44:11
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-26 00:34, DoQ pisze:
    > http://www.grapheine.com/bombaytv/graphic-en-d3629d4
    f79c395daecf3b2d2fb0a451c.html

    > to coś na wesoło ;)

    HAHAHA :) Dawno sie tak nie ubawilem :)

  • 19. Data: 2011-12-26 00:46:33
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-26 00:01, to pisze:
    > begin DoQ

    Spoko, dasz rade, wraz z samochodem dostaniesz male szkolenie gratis :)

    > Nie ma się czego bać, jak się trochę polansujesz LPG mafia lookiem to na
    > pewno Ci nie zaszkodzi. :>

    Weza ogrodowego na dojazdowke dla PMSowicza dorzuce gratis ;)
    !!!WAZNE!!! Zapomnialem w opisie dodac, ze sonda lambda w takim miejscu,
    ze nie ukradna! I nie jezdzone nigdy na Frigo ;)

  • 20. Data: 2011-12-26 00:56:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin v...@i...pl

    > I nie jezdzone nigdy na Frigo ;)