  • 21. Data: 2011-12-26 00:57:23
    Temat: Re: Termostat - co sie psuje?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > http://www.grapheine.com/bombaytv/graphic-en-
    d3629d4f79c395daecf3b2d2fb0a451c.html

    > to coś na wesoło ;)

    :D

  • 22. Data: 2011-12-26 00:58:06
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/26/2011 12:44 AM, v...@i...pl wrote:
    > W dniu 2011-12-26 00:34, DoQ pisze:
    >> W dniu 26-12-2011 00:02, to pisze:
    >>> Nie strasz mnie piaskiem pod wieczór!
    >> http://www.grapheine.com/bombaytv/graphic-en-d3629d4
    f79c395daecf3b2d2fb0a451c.html

    >> to coś na wesoło ;)
    >>

    > HAHAHA :) Dawno sie tak nie ubawilem :)

    No dobra. Ale ja do dzisiaj nie wiem o co chodzi z tym
    wężem i z tym Frigo.

  • 23. Data: 2011-12-26 01:03:59
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/25/2011 10:20 PM, essi wrote:
    (ciach)
    > samochody teraz projektuja glownie ksiegowi),

    To uproszczenie. Projektują inżynierowie. Ale zmienił się
    opis produktu końcowego projektu. Produkt ma posiadać
    cechę zwaną celową nieprzydatnością. Ma się spierdolić.

  • 24. Data: 2011-12-26 01:07:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-12-2011 00:57, to pisze:
    > d3629d4f79c395daecf3b2d2fb0a451c.html

    http://www.grapheine.com/bombaytv/design-en-ed8a0b2e
    32ae7c7dee4034617d69c145.html

    Jeszcze jeden w temacie i idę spać :) Dobranoc :>

    --
    Paweł

  • 25. Data: 2011-12-26 01:08:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin essi

    > (kiepski plastik, nieodporny
    > na starzenie - samochody teraz projektuja glownie ksiegowi)

    Kolejna sierota po PRL-u? :>

  • 26. Data: 2011-12-26 01:28:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > No dobra. Ale ja do dzisiaj nie wiem o co chodzi z tym wężem i z tym
    > Frigo.

    Troll Artur Ci wytłumaczy. :>

  • 27. Data: 2011-12-26 01:33:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    http://tiny.pl/hj7kz

  • 28. Data: 2011-12-26 02:35:35
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    v...@i...pl <v...@i...pl> napisał(a):

    > Poniewaz musze wymienic termostat w bolidzie "bo sie nieotwierasie"
    > zaczalem sie zastanawiac - co sie psuje w termostatach samochodowych?
    > Przeciez to konstrukcja prosta jak budowa cepa...
    Jak nieotwierasie to uszkodzony kondonik co wypycha prącik. Jak otwierasie za
    szybko i niezamykasie do końca to siadła sprężyna. Może się jeszcze jakaś
    blaszka ujebać dla naprzykładu.

  • 29. Data: 2011-12-26 11:18:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-12-2011 01:33, to pisze: