  • Data: 2013-08-02 19:51:28
    Temat: Re: Terminowe prawko
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-02 01:32, k...@g...com pisze:
    > Każdy rok opóźnienia o jakim piszesz działa na moją korzyść. Postaw się w sytuacji
    dzisiejszego dwudziesto pięcio latka. Dostanie na 15. 40 jak wymiana. Potem znowu na
    15. 55 i badania. Dostanie na 5 i już więcej nie dostanie. Za młody żeby się postawić
    i jeździć bez PJ. za stary żeby dostał znowu na 5 lat. Pamiętasz kto tutaj darł ryja
    żeby starym zabierać PJ bo za wolno jeżdżą? Chętnie bym się z nich pośmiał bo Bóg
    wysłuchał ich próśb i jak zrobią się starzy to nie będą mieli PJ.

    nie do konca:

    "Według resortu transportu wymiana dokumentów [bez daty ważności PJ -
    przyp] nie będzie się wiązać z żadnymi dodatkowymi warunkami. Nie trzeba
    będzie ani zdawać dodatkowego egzaminu, ani przechodzić badań
    lekarskich. Kierowcy będą musieli tylko wykonać aktualne zdjęcie i
    zapłacić za dokument (obecnie 100 zł)."

    Wychodzi na to ze przynajmniej pierwsza wymiana bezterminowego prawka
    bedzie polegac tylko na zaplaceniu haraczu.

    --
    @foe_pl