eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTeoria hamowania przy radarzeRe: Teoria hamowania przy radarze
  • Data: 2018-01-25 13:10:13
    Temat: Re: Teoria hamowania przy radarze
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-01-24 o 16:10, Poldek pisze:
    > W dniu 2018-01-24 o 12:33, Pawel "O'Pajak" pisze:
    >> Powitanko,
    >>
    >>> podobno pomiar nowymi (laserowymi) "radarami" trwa tak krótko, że
    >>> hamowanie niewiele daje
    >>
    >> Pomiar w tych "laserkach" trwa 0,3s. Nie jest mierzona prędkość, tylko
    >> jest wyliczana z 2 pomiarów odległosci w takim właśnie odstępie czasu.
    >> Efekt jest taki, że drgania ręki mogą wygenerować całkiem szybki ruch
    >> np. budynku. Chodzi o Ultralyte 20-20. Taki pomiar, szczególnie
    >> wykonany z większej odległości jest z definicji g' warty. Nawet, jeśli
    >> mierzący jest strzelcem wyborowym. Rada więc jest taka, by mandatu nie
    >> przyjmować. Zawsze.
    >
    > I zamiast zapłacić 200 zł mandatu spędzić kilka upojnych dni na
    > kolejnych w sądzie :-(
    > Wynik rozprawy wciąż niepewny. Przy braku szczęścia sąd podwyższy karę i
    > jeszcze dojdą koszty sądowe.
    >
    > Ja bym zalecał raczej nie przekraczanie prędkości i spokój :-)
    >

    Ale przecież o tym mowa, że nie przekraczasz, a mandat dostajesz.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: