-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rijici$onq$1$Adam@news.chmurka.net>
<8912011358$20200831224703@squadack.com>
<rijsm5$l8$1$Adam@news.chmurka.net>
<5f4e7c78$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<9469538484$20200902093517@squadack.com>
<5f4f721f$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<rins94$ev6$1$Cav@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <rins94$ev6$1$Cav@news.chmurka.net>
Subject: Re: Teoretický dojezd přes 2 000 km na jedno nabití.
Date: Wed, 2 Sep 2020 16:39:51 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 20
Message-ID: <5f4faebb$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.105.213
X-Trace: 1599057595 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17356 83.30.105.213:59027
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2033
X-Received-Body-CRC: 51228685
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684082
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:rins94$ev6$1$C...@n...chmurka.net...
W dniu 02-09-2020 o 12:21, J.F. pisze:
>> 15 minut rozgrzewania ogniwa to i tak mniej niz ladowanie
>> akumulatora :-)
>A to zależy w jakim aucie, na jakiej ładowarce i na jaki dystans.
>Przy tych najszybszych odzyskasz w tym czasie kilkaset km zasięgu....
>https://wysokienapiecie.pl/24338-tesla-model-3-zach
wyca-rozczarowuje/
Zakladam, ze tego nie trzeba bedzie na codzien robic, bo w termosie
sie stopione skladniki utrzymaja.
Czyli po jakims dluzszym postoju, a wtedy to mniej boli.
Poza tym przeciez mozna wczesniej przez apke wybrac "grzej baterie" i
spokojnie dokonczyc co sie tam robi i przyjsc do auta na gotowe :-)
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)