-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin3!gobli
n1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@n...neostrada.pl>
<54f49c9f$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
Subject: Re: Tempomat ekonomiczny (pasywny)
Date: Tue, 3 Mar 2015 18:24:05 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 30
Message-ID: <54f5ee3d$0$29830$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.79.175
X-Trace: 1425403453 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 29830 83.27.79.175:51275
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556794
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
>No zasadniczo tak. Ale w czym byłby problem, gdyby była taka opcja,
>żeby był bardziej ekonomiczny. Dla mnie to nie jest problem, że
>prędkość spadnie o 10 czy 15 kmh.
Ale myslisz, ze bedzie oszczedniej ?
Owszem, troche bedzie, tak samo jak bys cala trase przejechal 90
zamiast 100 :-)
Bo to wcale nie jest tak ze jak dodaje gazu, to znaczy ze nie jest
ekonomiczny.
Gorka wymaga wiecej energii, wiec wiecej paliwa. Strata jest dopiero
wtedy, jak z drugiej strony sie hamuje.
Wieksze obciazenie silnika zazwyczaj przenosi go w obszar
oszczedniejszej pracy.
Z drugiej strony praca z duzym obciazeniem na niskich obrotach
silnikowi nie sluzy ... przynajmniej tak mowia.
Szczegolnie ze pewnie chcesz zejsc w obszar naprawde niezdrowych
obrotow :-)
Owszem, miedzy Klodzkiem a Bardem jest pare fajnych pagorkow, dawniej
przy dobrym wyczuciu mozna bylo rozpedzic troche na zjezdzie, na tyle
aby rozpedem przejechac kolejny szczyt.
Ale potem samochodow przybylo, kapelusznikow przybylo, potem jeszcze
FR postawili ... ale ostatnio zdjeli :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.15 19:28 J.F.
- 03.03.15 19:42 yabba
- 03.03.15 19:50 yabba
- 03.03.15 20:24 k...@g...com
- 03.03.15 20:28 Adam
- 03.03.15 22:37 nadir
- 03.03.15 23:26 yabba
- 03.03.15 23:48 k...@g...com
- 04.03.15 03:02 Tomasz Pyra
- 04.03.15 07:45 J.F.
- 04.03.15 09:26 Gotfryd Smolik news
- 04.03.15 12:48 Gof
- 04.03.15 12:52 Gof
- 04.03.15 12:54 Gof
- 04.03.15 13:20 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=