    From: funn <funn@_lalalalala_tkdami.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Temperatura powietrza a klima
    Date: Fri, 15 Nov 2013 14:36:03 +0100

    W dniu 15-11-2013 14:32, wchpikus pisze:
    > 5 stopni chyba
    > pomizej nie ma sensu, min temeratura na wylocie to ok
    > 5-7stopni..zaleznie od obrotow i temp. na zewnatrz..

    To zalezy od samochodu. Mialem jakis czas temu Fiata Bravo (zacny
    rocznik 2000 ;] ) i klima nie dzialala juz ponizej 7 stpni, w focusie (z
    tego, co mowi instrukcja) graniczna temperatura to 4 stopnie.
    Od obrotow? Coz, znow sie podepre bravo - przy mocnym wcisnieciu gazu (w
    sensie do oporu, kiedy byla potrzebna cala moc) klima sie wylaczala (nie
    wiem na jak dlugo, kolega twierdzi, ze max na 15 sekund), wiec pan Zenek
    z warsztatu klimatyzacji mogl mowic prawde.

    --
    pozdrawiam