  • Data: 2013-02-02 15:35:21
    Temat: Re: Temperatura obudowy IC
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-02 14:42, Elektrolot pisze:
> [...]
    >>> Uwy = 3.3V

    > Dziękuję za odpowiedź. Faktycznie małym drukiem to podali.
    > A ja wyznaczyć maksymalną bezpieczną temperaturę obudowy dla tego układu?

    Tj = Tc + Pd * ?Jc
    W dokumentacji nie ma podanej ?Jc dla SOT-223. Ale inne mają od 4 do 6
    K/W. Nawet jakby SOT-223 miała 10 K/W to przy 0.34 W wychodzi, że Tj
    jest wyższa od Tc o 3 stopnie. Czyli do 120 C na obudowie mógłbyś grzać
    :) Co oczywiście nie ma sensu. Jak chcesz dokładniej policzyć to znajdź
    w necie ?Jc dla SOT-223.
    ATSD zobacz sobie Fig24 na str 9 dokumentacji i wspomnianą na tej
    stronie AN1028.

    --
    pozdrawiam
    MD