  • Data: 2010-06-24 12:57:03
    Temat: Re: Tematy prac magisterskich (?)
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patryk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvt93g$i3j$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie napisałem, że to ma być TYLKO wdrożenie. Musi być to błyskotliwy i
    niebanalny pomysł. Jeśli pomysł jest prosty, i można powiedzieć, że
    nie licuje z tytułem magistra, to dodać wdrożenie. Na pewno wyjdzie tyle
    problemów, że będzie co rozkminiać, co chyba jest istotą takiej pracy?

    Nie wiesz o czym mówisz. Po prostu tak to nie działa. Temat ma być
    "ideologicznie" odpowiednio trudny a jakość i funkcjonalność ewentualnego
    prototypu jest rzeczą drugorzędną (a wdrożenie jest w ogóle "poza
    tematem"). Napisałem "ewentualnego", bo uczelni, nawet technicznej,
    wygodniej jest zlecić temat tani albo w ogóle bezkosztowy (np. czysty soft
    testowany innym softem albo soft do hardware które już jest) chyba, że sam
    sfinansujesz.

    e.