  • Data: 2013-12-25 14:37:09
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-25 13:19, adamschodowy wrote:
    [...]
    > a to parszywe youtube ktorym - odnioslem wrazenie - sporo osob gardzi bo "za
    > niska jakość jak na moje 55 cali" pozwala na zestawienie sobie dowolnej
    55" TV? Nigdy nie oglądałem youtube na jakimkolwiek TV, ale jego jakość
    jest to dupy nawet na moim 24" monitorze co stawia pod znakiem zapytania
    sens oglądania dokumentów, zwłaszcza takich przyrodniczych, z ładnymi
    widoczkami. Zupełnie nie rozumiem jak tak można się podniecać tandetą i
    badziewiem w stylu youtube (czy TVP, czy TVN itd, itp). Bo niby jest
    oferowana "za darmo"???