    From: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Telewizory 3D
    Date: Sun, 21 Feb 2010 20:43:24 +0100

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    news:hlm7ke$olo$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nurtuje mnie pytanie:
    >
    > Czy jest już jakaś technologia wyświetlania 3D oprócz
    > znanych od co najmniej KILKUDZIESIĘCIU lat:
    >
    > - paski, soczewki pryzmaty, przed klasycznym zdjeciem, wyświetlaczem itp.
    > - wyświetlanie dwóch obrazów z wysoką częst. + okulary migawkowe
    > (LCD/mechaniczne)
    > - wyświetlanie spolaryzowanych obrazów + okulary polaryzujące
    > - wywietlacze obrotowe (wysokie obroty + synchronizacja)
    > - wyświetlacze z LED zawieszonych w przeroczystej masie (żywicy, szkle
    > itp.
> [...]
    ==
    W grudniu byłem w Osaka w Japoni . Widziałem w takim ich sklepie raczej
    komputerowym
    telewizor / lub monitor ok.19" / wyświetlał film rysunkowy / coś w stylu
    "epoka lodowcowa"
    w 3D . Obraz oglądało sie bez żadnych okularów ! Efekt 3D był bardzo wyraźny
    z odległości od 1 do 2 metrów . Powiem szczerze : po 2 - 3 minutach byłem
    zmęczony
    i odszedłem . Aby wygodnie ogląda tamten film należało chyba głowę zamocowac
    w jakieś imadło - bo każde poruszenie powodowało , że przez chwile obraz był
    nieostry , rozmyty itd . Dodatkowo do kompletu proponowali zakup
    stereoskopowego
    aparatu fotograficznego .