  • Data: 2024-06-17 12:17:37
    Temat: Re: Telewizor przestał widzieć sygnał z anteny
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-16 o 12:22, io pisze:
    > Pokładowy ... to nie wiem co właściwie masz na myśli, czy sterownik
    > silnika czy to co widzi użytkownik, ale ... ludzie grzebią w tych
    > samochodach i wgrywają tam, co chcą. Nie są też te samochody zawsze nie
    > wiadomo jak skomplikowane. Np. nie bardzo widzę ograniczenia bym nie był
    > w stanie podmienić wszystkiego w moim elektryku. Prosty jest. Kwestia
    > czy tego akurat chcę w życiu najbardziej.

    No to muszę w tej kwestii przyznać Ci rację. Nawet mi do głowy nie
    przyszło, że ktoś w tym grzebie.

    > No to ma do rzeczy, że w istocie żadnej odpowiedzialności nie wziął za
    > wsparcie nowego standardu nadawania w swoich produktach bo zrobił to
    > jakiś inny producent wykorzystując interfejs, który z odbieraniem nie ma
    > za dużo wspólnego.

    Wprowadziłem pojęcie 'odpowiedzialność' tłumacząc dlaczego producent
    może chcieć blokować. Odpowiedzialność w sensie, że może za coś być ukarany.
    Zaraz potem Ty użyłeś tego słowa rozumiejąc pod tym zupełnie co innego.
    Już raz to tłumaczyłem.
    Jeśli w moich wypowiedziach będziesz pojęcie odpowiedzialność rozumiał
    po swojemu to nie mamy żadnej szansy się zrozumieć i szkoda bić dalej
    tej piany.

    > Czyli "zawsze zależy na swojej marce" tylko nie zawsze bardziej niż na
    > szybkich pieniądzach.

    Nie zwróciłem uwagi, że stwierdzenie, że 'bardziej mu zależy na
    pieniądzach' bezpośrednio nie zawiera stwierdzenia, że nie zależy mu na
    marce.
    Dla mnie zawierało i zawiera.
    P.G.