  • Data: 2012-01-11 16:44:48
    Temat: Re: Telewizor od urodzenia z klawiatruą pecetową
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 19:41:51 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czy ktoś zna telewizor z dobrym (dobrej jakości) dużym (ze 40 cali
    > po przekątnej) ekranem fabrycznie dostosowanym do podłączenia doń
    > zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwością przeglądania tym TV
    > dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesują.

    Mam od miesiaca TV Panasonic Viera, co prawda tego nie sprawdzalem
    organoleptycznie, ale pisza, ze (ostatnie zdanie szczegolnie, ale wklejam
    calosc dla kontekstu):

    "Być może wiesz już o unikalnej funkcji telewizorów Panasonic VIERA Connect.
    Zapewnia ona dostęp do YouTube(TM), Eurosportu(TM), sieciowych albumów Google's
    Picasa(TM) oraz wielu innych nowych usług bezpośrednio za pomocą telewizora
    VIERA. Jest to tak łatwe jak naciśnięcie pojedynczego przycisku, po
    podłączeniu telewizora do szerokopasmowego łącza internetowego za
    pośrednictwem kabla Ethernet lub sieci WLAN. A teraz usługa ta pozwala na
    jeszcze więcej! Możesz spersonalizować swój własny interfejs wykorzystują do
    21 różnych, charaktery-stycznych dla danego kraju aplikacji lub wykonywać
    połączenia wideo Skype bezpośrednio na ekranie telewizyjnym. Podłącz
    klawiaturę do gniazda USB i już możesz pisać wiadomości dla swoich
    przyjaciół"

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K