  • Data: 2015-02-07 20:06:00
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 19:35:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > O ile dobrze kojarze, to ta konferencja byla na temat rozwiazania
    > kwestii zydowskiej.
    > Wiec technicznie to owszem, ustalali miedzy posilkami, ale konferencja
    > zwolana w celu ustalenia jak ich wymordowac.

    > A to moze inna, bo w czasie wojny juz sie chyba przepisami nie
    > przejmowali.
    >
    > J.

    Wychodzi że jednak przepisami się przejmowali. Niemcy miały bardzo dobrą konstytucję.
    Kiedyś ją przeczytałem. Dla Niemców ich państwo było krajem demokratycznym. Spór był
    o małżeństwa mieszane i Żydów w którymś tam pokoleniu. Zastanawiali się co zrobić z
    ludźmi w 1/4 będącymi Żydami. Jak zachowywał się jak Żyd to do zabicia. Ale byli i
    tacy co się zasymilowali i przyjęli niemieckie wzorce. Dylemat z małżeństwami
    mieszanymi. Jak zabiją z takich związków Żydów to współmałżonek będzie dziedziczył. A
    nie o to chodziło. Lepsze w takiej sytuacji miało być ustawowe unieważnianie
    małżeństw. Któryś sprzeciwiał się eksterminacji Żydo-niemców bo było ich ok 10
    milionów i byli potrzebni jako wykwalifikowani pracownicy, inżynierowie, lekarze.
    Stanęło na tym że będą wysterylizowani. Później priorytety mogły się zmienić. Ale ta
    konferencja stworzyła szczegółowy zbrodniczy plan.