  • 11. Data: 2009-10-12 09:44:56
    Temat: Re: Telewizor LCD - co to jest "z obsługą MPEG4"?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    news:haus47$ose$1@news.onet.pl...

    > Ale to chyba ostatnich?
    > ZTCP pierwsze będą wyłączane szybciej.

    tak
    http://www.telewizja-cyfrowa.com/harmonogram.html

  • 12. Data: 2009-10-12 10:22:20
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6ef063e2-5c9c-4209-bca8-7d0a8d2a5545@h13g2000yq
    k.googlegroups.com...

    > To znaczy ze ma tuner analogowy i tuner cyfrowy DVB-T MPEG-4 :)
    > Prosciej chyba nie mozna....

    >Niestety nie, ma 1 tuner...

    jak sprawdziłeś ?

  • 13. Data: 2009-10-12 10:52:00
    Od: Mane <m...@g...pl>

    noy pisze:
    > Może mieć MPEG-2 a do 4 trzeba będzie dokupić moduł.
    > Czyli lepiej sprawdzić czy ma ten tuner na MPEG-4.

    Wiec jaki ma sens placenie za cos czego sie wogole nie uzywa?

  • 14. Data: 2009-10-12 10:52:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tak
    > http://www.telewizja-cyfrowa.com/harmonogram.html

    Ano właśnie.
    Czyli niektórzy stracą odbiór analogowy już za rok.

  • 15. Data: 2009-10-12 11:17:41
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 10:56:09 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Przynajmniej 10% populacji (Warszawa i okolice, Poznań i okolice,
    > województwo lubuskie i okolice) ma już dostęp do NTC (czyli tego dvb-t) już
    > nie nadawanej testowo, tylko tak na stałe.
    > Plus dalsze kilka procent do nadawanej testowo (Kraków, południowy Górny
    > Śląsk i chyba coś jeszcze).

    Też nie do końca tak.
    W Krakowie 30 września zakończono nadawanie testowe. W wyniku różnych
    nacisków wznowiono je 2 października, ale tylko na okres jednego
    miesiąca.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2009-10-12 11:42:00
    Od: noy <j...@m...com.pl>

  • 17. Data: 2009-10-12 11:46:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Też nie do końca tak.
    > W Krakowie 30 września zakończono nadawanie testowe. W wyniku różnych
    > nacisków wznowiono je 2 października, ale tylko na okres jednego
    > miesiąca.

    Czyli tak jak napisałem w tej chwili sygnał testowy w Krakowie jest.
    Oczywiście, że dłużej za darmo nie będzie i albo ktoś zacznie emitelowi
    płacić za tą emisję, albo testy się zakończą.

  • 18. Data: 2009-10-12 12:10:30
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Paź, 12:22, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> wrote:

    > jak sprawdziłeś ?

    No napisane w specyfikacji :-/

  • 19. Data: 2009-10-12 12:12:59
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Paź, 12:52, Mane <m...@g...pl> wrote:

    > Wiec jaki ma sens placenie za cos czego sie wogole nie uzywa?

    Zgadza się - może w tym sensie, że korzystam z kablówki. Ale jak z
    kablówki dadzą mi sygnał cyfrowy mpeg4, to może się przydać...

  • 20. Data: 2009-10-12 12:17:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Wiec jaki ma sens placenie za cos czego sie wogole nie uzywa?

    >Zgadza się - może w tym sensie, że korzystam z kablówki. Ale jak z
    >kablówki dadzą mi sygnał cyfrowy mpeg4, to może się przydać...

    Nie sądzę.
    Bo to że dostaniesz mpeg-4 to jeszcze za mało.
    Z kablówki dostaniesz zapewne sygnał dvb-c a ten tv ma tuner dvb-t, więc nic
    z tym nie zrobisz.