    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Telewizor Elektron D350 (?) /352 (?) /382i (?)
    Date: Thu, 21 May 2009 16:51:51 +0000 (UTC)

    AW napisał:

    > Zgadzam się. Zrozumienie idei pozytywizmu jest najwyraźniej zbyt ciężkim
    > dla ciebie zadaniem.
    [...]
    > Mój Boże, masz problem nawet ze zrozumieniem tego co w mig chwytają
    > dzieci w podstawówce. Zalecam ponowną lekturę "Janka Muzykanta". Może
    > tym razem domyślisz się "Co poeta chciał przez to powiedzieć?".

    To chyba ma sporo kartek, nie wiem czy podołam. Może poproszę przystępne
    o przybliżenie mi tych idei pozytywizmu. Najlepiej tak w dwóch zdaniach,
    bo u mnie z czytaniem ze zrozumieniem, to nie najlepiej.

    [...moja prostacko-filozoficzna wizja świata...]
    > Aha! Jesteś zaprawdę wielki. Te wszystkie przemyślenia zawarłeś w swoim
    > pierwszym poście, w dwóch zdaniach:

    A gdzie ja w tych dwóch zdaniach zawarłem jakiekolwiek rzeczy dotyczące
    problemów społecznych, no gdzie? O sobie pisałem. Tylko o sobie. Taki
    ze mnie narcyz! No, jeszcze o rodzinie. Ale to i tak nie usprawiedliwi
    mojej znieczulicy.

    > Skoro masz tak bogate przemyślenia na temat ubóstwa i podobnych
    > problemów społecznych to z pewnością wiesz też jak "pomagać inaczej",
    > że cię zacytuję?
    > Chętnie się dowiem i chyba nie tylko ja. Tylko błagam nie w dwóch
    > zdaniach ;->

    Nie w dwóch zdaniach, to już chyba nie na tej grupie. Zresztą od samego
    pisania nie zmieni się wiele. Twórczość pozytywistów tego przykładem.

    --
    Jarek