  • 1. Data: 2009-10-27 19:06:03
    Temat: Telewizja opóźniona o 1 godzinę
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    Czy któryś z operatorów kablowych w Polsce (bo platfom sat. na pewno nie)
    oferuje już kanały główne telewizyjne w wersjach opóźnionych o godzinę i
    dwie?

    Takie TVP1-1h czasami bywa przydatne jak się na wiadomości albo na
    dobranockę nie zdąży.

    W.

  • 2. Data: 2009-10-27 19:07:10
    Temat: Re: Telewizja opóźniona o 1 godzinę
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> wrote in message
> [...]
    > dwie?
    >
    > Takie TVP1-1h czasami bywa przydatne jak się na wiadomości albo na

    chyba +1h ;)

    c.

  • 3. Data: 2009-10-27 19:12:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Wojciech Apel wrote:
> [...]
    > dwie?
    >
    > Takie TVP1-1h czasami bywa przydatne jak się na wiadomości albo na

    To za chwilę będzie eskalacja żądań: 2 godziny, 4 aż do 24 :-)

    Rzeczywiście, w IPTV można by (z technicznego punktu widzenia, bo nie
    wiem, co z resztą problemów) zrobić. Tylko jak to sprzedasz gospodyni
    domowej z Gdańska, jak jej mąż później powie, że mogła zrobić obiad na
    czas, a swój sitcom obejrzeć godzinę później? :-P

    M.

  • 4. Data: 2009-10-27 20:27:30
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 27 Oct 2009 19:07:10 -0000, Cezar napisał:

    > "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> wrote in message

    > chyba +1h ;)

    A co wehikuł czasu wynaleźli :) ?

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 5. Data: 2009-10-27 20:31:35
    Od: Szymon <_@_.eu>

    Wojciech Apel pisze:
> [...]
    > dwie?
    >
    > Takie TVP1-1h czasami bywa przydatne jak się na wiadomości albo na

    Potrzeba duuużo kabla, żeby sygnał opóźnić :)
    A co to, Jambox nowy ficzer wprowadza ;) ?

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 6. Data: 2009-10-27 22:08:42
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Potrzeba duuużo kabla, żeby sygnał opóźnić :)

    Kabli mamy dostatek aby takie małe dave ja vu zrobić.

    > A co to, Jambox nowy ficzer wprowadza ;) ?

    Chcieli by wprowadzić ale się nie da bo nadawcy..... umowy pozwalają
    opóźniac tylko o długoś kabla. Na razie będzie tylko TVS-1h ale za to w
    wersji HD :-)

    W.

  • 7. Data: 2009-10-27 22:14:00
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > To za chwilę będzie eskalacja żądań: 2 godziny, 4 aż do 24 :-)

    Kanały -1h i -2h to namiastka pełnego TS (czasem zwanego Catch-up TV ale nie
    wiem czy to własciwa nazwa).

    > Rzeczywiście, w IPTV można by (z technicznego punktu widzenia, bo nie
    > wiem, co z resztą problemów) zrobić.

    No własnie ta reszta problemów jest wielki problemem.

    W.

  • 8. Data: 2009-10-27 22:46:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Wojciech Apel wrote:

    > No własnie ta reszta problemów jest wielki problemem.

    Tego się spodziewałem, znając naszych kochanych nadawców :-(
    Ale... Usługę PVR możecie klientom zaoferować, prawda? ;-)

    M.

  • 9. Data: 2009-10-27 22:50:13
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Tego się spodziewałem, znając naszych kochanych nadawców :-(
    > Ale... Usługę PVR możecie klientom zaoferować, prawda? ;-)

    W JAMBOXie jest dostępny PVR - ale tylko na boxach z dyskiem. Sieciowy
    jeszcze nie mimo iż łatwo to zaimplementować.

    W.

  • 10. Data: 2009-10-27 23:21:36
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Wojciech Apel wrote:

    > W JAMBOXie jest dostępny PVR - ale tylko na boxach z dyskiem. Sieciowy
    > jeszcze nie mimo iż łatwo to zaimplementować.

    No to recepta jest prosta: nagranie wszystkiego longiem, podzielenie na
    poszczególne audycje (np. wg EPG) i podpisanie z klientem umowy na
    sieciowy PVR z opcją np. 7 dni trzymania nagrania :-) To bym sam kupił :-)))