  • 11. Data: 2009-10-28 09:00:34
    Temat: Re: Telewizja opóźniona o 1 godzinę
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Czy któryś z operatorów kablowych w Polsce (bo platfom sat. na pewno nie)
    > oferuje już kanały główne telewizyjne w wersjach opóźnionych o godzinę i
    > dwie?

    Nie oferuje (a jeśli tak to łamie warunki umowy z nadawcą) i raczej nie
    będzie oferował z dwóch przyczyn:
    1. Bez sensu zajęty jeden kanał na jeden program (przy analogu).
    2. W Umowach z nadawcami jest zapis o retransmitowaniu programów "bez
    jakichkolwiek zmian, opóźnień, naruszania integralności, dokonywania cięć
    montażowych lub wyłączeń, bez wprowadzania reklam i wskazań sponsorskich"
    itp...
    Ze zrozumiałych względów nie zamieszczę tutaj skanów moich umów ;-))).
    Pozdr.
    RJ

  • 12. Data: 2009-10-29 14:37:07
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> wrote in message
    ms.com...

    > A co wehikuł czasu wynaleźli :) ?

    tak, pozwalający na cofnięcie czasu :)
    Jakos ta wszystkich znanych mi platformatch takie kanały nazwyają sie +1,
    +30 czy +24

    c.

  • 13. Data: 2009-10-29 19:53:36
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > tak, pozwalający na cofnięcie czasu :)
    > Jakos ta wszystkich znanych mi platformatch takie kanały nazwyają sie +1,
    > +30 czy +24

    Ja też wiem, że tak się nazywają ale jeżeli o 20.oo oglądam program z 19.oo
    to raczej -1h być powinno. Dziwne to.

    * * * * *

    rozumiem +1, +24 ale co to +30? czy to +30 minut?

    W.

  • 14. Data: 2009-10-29 20:21:57
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

> [...]

    widzisz, jesli cos jest opóznione to ma dodany czas. Jak się spóznisz na
    autobus, który miał być o 19 o godzine to znaczy że przybywasz o godzinie 20
    ;)
    może tym tropem to idzie....

    > Ja też wiem, że tak się nazywają ale jeżeli o 20.oo oglądam program z
    > 19.oo to raczej -1h być powinno. Dziwne to.
    >
    > * * * * *
    >
    > rozumiem +1, +24 ale co to +30? czy to +30 minut?
    tak, w hiszpańskim Digital jest klikna kanałów +30 opóźnionych o 30 minut.

    c.