  • 151. Data: 2010-06-14 09:56:41
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 14.06.10 11:19, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > No to chyba faktycznie jesteś ślepy.

    Czyli weimy, ze czytac umiesz, ale nie rozumiesz tego, czego czytasz.

    > Bez.

    Bez TVP HD to MS mam za 0 PLN.
    Brniesz dalej?

    --
    Pete

  • 152. Data: 2010-06-14 10:16:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <i...@a...net> napisał w wiadomości news:

    > Bez HD to można sobie mecze w normalnej TVP obejrzeć i nie trzeba do tego
    > żadnej platformy ;-)

    Dokładnie takie rozwiązanie sugeruję, jak już ktoś uparcie nie chce
    darmowego HD z Niemiec.

  • 153. Data: 2010-06-14 10:18:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości news:

    > Czyli weimy, ze czytac umiesz, ale nie rozumiesz tego, czego czytasz.

    Względnie że odpowiadam na pytanie zadane, nie odpowiadam na nie zadane.
    Jeśli pytanie było nieprecyzyjne, pretensje do pytającego.

    > Bez TVP HD to MS mam za 0 PLN.

    I to jest najlepsza opcja.

  • 154. Data: 2010-06-14 10:34:18
    Od: PaPi <...@...3>

    > Dokładnie takie rozwiązanie sugeruję, jak już ktoś uparcie nie chce
    > darmowego HD z Niemiec.

    Chyba nie za bardzo dziala to darmowe HD z Niemiec.
    Wczoraj w czasie meczu ciemny obraz na ZDF HD z astry.

  • 155. Data: 2010-06-14 10:34:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 14.06.10 12:18, Cavallino pisze:

    > Względnie że odpowiadam na pytanie zadane, nie odpowiadam na nie zadane.
    > Jeśli pytanie było nieprecyzyjne, pretensje do pytającego.

    Czyli jesli ktos w 1 poscie pisze o kanale HD z MS a w 2-im uscisla, ze
    chodzi mu o Cyfre+ to wg ciebie znaczy, ze prawidlowa odpowiedz
    odpowiedz na zadane pytanie to pakiet powitalny z TVP1/2.

    Bo w drugim napisal jedynie, ze chodzi mu o Cyfre+.
    Ale rozumiem, ze dla ciebie pryznanie sie do bledu to jak woda swiecona
    dla diabla.

    > I to jest najlepsza opcja.

    Najlepsza, to gdyby ktos mi jeszcze za to placil, ale i tak jest niezle.
    Chociaz dzisiaj w ARD/ZDf nie ma meczu o 20.00 :(

    --
    Pete

  • 156. Data: 2010-06-14 10:40:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Chyba nie za bardzo dziala to darmowe HD z Niemiec.
    > Wczoraj w czasie meczu ciemny obraz na ZDF HD z astry.

    No nie wiem, dwa dni temu TVP HD miała przerwy w obrazie, więc przełączyłem
    na ARD HD i działało.
    ZDF nie sprawdzałem.
    Jest dziś jakiś mecz na ZDF, to zobaczę?

  • 157. Data: 2010-06-14 10:44:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli jesli ktos w 1 poscie pisze o kanale HD z MS a w 2-im uscisla

    Nie odpowiadałem na pytanie tego kto pisał 1 post, więc daruj sobie
    ściemnianie.
    Odpowiadałem na konkretny post i to jeszcze zacytowany przez kogoś (autora
    pierwotnego miałem w kf).
    Więc siłą rzeczy odniosłem się TYLKO do jednego, bardzo konkretnego pytania.

  • 158. Data: 2010-06-14 10:58:59
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Chyba nie za bardzo dziala to darmowe HD z Niemiec.
    > Wczoraj w czasie meczu ciemny obraz na ZDF HD z astry.

    Wczoraj wszystkie 3 mecze oglądałem z astry w HD, działały bez problemu.

  • 159. Data: 2010-06-14 11:11:20
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/14/2010 12:34 PM, PaPi pisze:

    > Chyba nie za bardzo dziala to darmowe HD z Niemiec.
    > Wczoraj w czasie meczu ciemny obraz na ZDF HD z astry.

    Zastanawiam się czy platformy cyfrowe nie wyłączają przypadkiem kanałów
    FTA konkurujących z ich ofertą płatną, z drugiej strony mogą to też być
    ograniczenia ze strony nadawców.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 160. Data: 2010-06-14 11:22:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 14.06.10 12:44, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie odpowiadałem na pytanie tego kto pisał 1 post, więc daruj sobie
    > ściemnianie.

    Na dodatek zaawansowany sklerotyk.
    Przypomne ci: Message-ID: <huqgs4$a2c$1@inews.gazeta.pl>

    Prowadzic dyskusje i nie pamietac swojej poprzedniej wypowiedzi.

    Nie pograzaj sie juz z tlumaczeniami.

    > Odpowiadałem na konkretny post i to jeszcze zacytowany przez kogoś
    > (autora pierwotnego miałem w kf).
    > Więc siłą rzeczy odniosłem się TYLKO do jednego, bardzo konkretnego
    > pytania.

    Ktore bylo do twojej wypowiedz nt. HDMixow itepe.

    --
    Pete