  • 141. Data: 2010-06-13 14:50:38
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Nie ma innej możliwosci co potwierdza każda osoba która
    >przeszła lub próbowała przejść na HD mix.

    Właśnie anulowałem opcję HDMix i mam z powrotem 5xHD ze 100% zniżką.
    Tak na wszelki wypadek, gdybyś miał rację i mieli później problemy robić, no
    i oczywiście dlatego, że TVP HD jest mi już zbędna z racji włączenia mux 3 w
    dvb-t, który ją zawiera.

  • 142. Data: 2010-06-13 16:12:18
    Od: Mamut <c...@g...com>

> [...]
    > i oczywiście dlatego, że TVP HD jest mi już zbędna z racji włączenia mux 3 w

    A można się tak rozmyślić bez konsekwencji? Dobrze wiedzieć.
    Tutaj cytat z maila do mnie:

    "Szanowny Panie,

    odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż rezygnacja z opcji
    dodatkowej HD Mix w promocyjnej cenie 8 zł miesięcznie (standardowa
    opłata 24 zł 90 gr), spowoduje automatyczną utratę zniżek na obie
    opcje dodatkowe 5xHD oraz HD Mix. Jednocześnie, w przyszłości nie
    będzie możliwości włączenia opcji 5xHD ponieważ nie znajduje się już
    ona w naszej ofercie programowej.

    W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

    Łączę wyrazy szacunku,

    Dział Relacji z Abonentami

  • 143. Data: 2010-06-13 16:20:56
    Od: Mamut <c...@g...com>

> [...]
    > ona w naszej ofercie programowej.
    >
    > W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

    hehe kilka minut po tym mailu dostałem drugi od tego samego pana, ze
    sprostowaniem że włączenie 5xHD będzie jednak możliwe ale już z pełną
    opłatą czyli 16,9zł co oczywiście nie ma najmniejszego sensu skoro za
    8zł mamy pełny pakiet HD MIX.
    Widać że po wprowadzeniu TVP HD mają tam niezłe zamieszanie z tymi
    pakietami.

  • 144. Data: 2010-06-13 18:08:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >8zł mamy pełny pakiet HD MIX.
    >Widać że po wprowadzeniu TVP HD mają tam niezłe zamieszanie z tymi

    I może właśnie dlatego, że wiedzą iż nabroili, przywrócili mi po prostu stan
    sprzed tygodnia, dla świętego spokoju.

  • 145. Data: 2010-06-14 09:09:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.06.10 09:39, Cavallino pisze:

    > A gdzie w pytaniu widziałeś "hd"?

    Chyba jestem slepy, bo wydawalo mi sie, ze cala ta galaz watku dotyczyla
    kanalow HD.

    > Poniżej raczej.
    > A Ty myślałeś, że za darmo będzie?
    > Przynajmniej nie musisz sprzętu kupować za ciężką kasę.

    Z TVP HD?
    Z tego co widze, TVP HD mozliwe jest dla komfortowego.
    Czyli ok 770 PLN za rok. LOL :)

    --
    Pete

  • 146. Data: 2010-06-14 09:13:28
    Od: PaPi <...@...3>

    > Z TVP HD?
    > Z tego co widze, TVP HD mozliwe jest dla komfortowego.

    Zle widzisz. Mozliwe jest dla podstawowego.

  • 147. Data: 2010-06-14 09:19:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Chyba jestem slepy, bo wydawalo mi sie, ze cala ta galaz watku dotyczyla
    > kanalow HD.

    No to chyba faktycznie jesteś ślepy.

    > Z TVP HD?

    Bez.

  • 148. Data: 2010-06-14 09:42:44
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/14/2010 11:19 AM, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > No to chyba faktycznie jesteś ślepy.

    Ale wiesz w jakim wątku się wypowiadasz?

    > Bez.

    Bez HD to można sobie mecze w normalnej TVP obejrzeć i nie trzeba do
    tego żadnej platformy ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 149. Data: 2010-06-14 09:50:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:
    > Bez HD to można sobie mecze w normalnej TVP obejrzeć i nie trzeba do
    > tego żadnej platformy ;-)

    po warunkiem, że płacisz abonament ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 150. Data: 2010-06-14 09:55:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 14.06.10 11:13, PaPi pisze:

    > Zle widzisz. Mozliwe jest dla podstawowego.

    Faktycznie. Czyli za 610 / rok mamy TVP HD. Rewelacja :)

    --
    Pete