  • 1. Data: 2014-03-08 16:16:14
    Temat: Telewizja atakuje "nowościami" :-)
    Od: z <...@...pl>

    W sumie przez te 3 mies. "powtórkowej posuchy" w ramówkach zdążyłem się
    do tego przyzwyczaić i dobrze mi się żyło ze świadomością że i tak nie
    ma na co patrzeć.
    I nagle wraz z marcem się zaczęło. :-) Nie to żeby mnie ten atak jakoś
    podniecał. :-) Znowu mi się koleboce po głowie pytanie? Dlaczego?
    Dlaczego robią takie przestoje?
    Jaki jest tego powód? Funduszowy, marketingowy, astronomiczny ;-) czy
    może jeszcze jakiś?
    W wakacje to może bym jeszcze zrozumiał ale na początku roku?

  • 2. Data: 2014-03-08 18:39:40
    Temat: Re: Telewizja atakuje "nowościami" :-)
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.03.2014 16:16, z wrote:
> [...]
    > może jeszcze jakiś?
    > W wakacje to może bym jeszcze zrozumiał ale na początku roku?

    a co zapodają?

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 3. Data: 2014-03-09 01:26:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 08 Mar 2014 18:39:40 +0100, hikikomorisan
    <h...@a...pl> wrote:
    > a co zapodają?

    Np. teraz jest taniec z gwiazdami na Polsacie.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-03-09 15:08:19

    W dniu 2014-03-09 01:26, Marek pisze:
    > Np. teraz jest taniec z gwiazdami na Polsacie.

    Bardziej pożytecznym programem niż te "piraty" będzie Usterka w tvn
    turbo (będzie pan zadowolony czy jakoś tak)