  • 11. Data: 2014-04-10 11:30:03
    Temat: Re: Telefony z dużymi ekranami
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Ja bym nie inwestował w coś, co nie ma GLONASS.
    > Jeśli Rosjanie wejdą na Ukrainę -- GPS mogą
    > (; wyłączyć. ;) Zostanie wówczas tylko Glonass. :)
    >
    > -=-
    >
    > Inwestować można w dzieła sztuki, nie w telefon. ;)
    >
    > Każdy telefon po chwili stanie się przestarzały. ;)
    > Tak będzie jeszcze przez prę lat -- co najmniej.
    >
    > -=-
    >
    > Telefon z wystającym oczkiem to porażka.

    Jak to wyłączyć? Przecież GPS do nich nie należy, a do jankesów..

  • 12. Data: 2014-04-10 16:02:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53466486$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Jak to wyłączyć? Przecież GPS do nich nie należy, a do jankesów..

    Na wojnie zwykle wyłącza się coś, co należy do przeciwnika. ;)
    Rosjanie znają się nieźle na GPS -- to oni, nie Amerykanie
    ostatnimi czasy latali w kosmos. Wiedzą, jak ,,wyłączyć''. ;)

    Znalezienie satelity po omacku jest trudna, ale Rosjanie
    nie muszą szukać po omacku a satelity nie są odporne na
    ,,wyłączenia''. ;) Gwiezdne wojny Reagana -- kłaniają się. :)

    -=-

    Ponoć GPS to 24 satelity. Jak więc możliwe, że
    tablet czy telefon widzi naraz aż 13 z nich?

    -=-

    Rosjanie mają Glonass i Topole, które latają ,,nad
    tarczami'' antyrakietowymi. Wiedzą doskonale, jak
    zbudowany jest GPS -- współpracowali w jego budowaniu
    od lat i oficjalnie korzystają z EGNOS. Wiedzą zapewne,
    jak ,,wyłączyć'' ,,wyłącznikiem naziemnym''. GPS to nie
    internet, który dzięki swemu rozproszeniu jest nietykalny.
    GPS ma swoje naziemne ośrodki koordynujące, które można
    zniszczyć.

    Ćwierć wieku Amerykanie żyli w cieniu patriotów itp.
    zabezpieczeń -- teraz Topole są silniejsze od
    amerykańskich tarcz.

    Galileo nie jest jeszcze gotowy -- a i on korzystał z rosyjskich rakiet.
    Chiński odpowiednik GPS nie będzie służył Ameryce.
    Indyjski, o ile w ogóle będzie globalny w najbliższych latach -- także.

    Próby niszczenia rosyjskich satelitów na wyrzutniach rakiet
    powiodły się -- dwa razy rakiety zostały zniszczone wraz
    z satelitami, ale jakimś cudem Glonass jest rzeczywistością.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-04-10 18:37:50
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > wyświetlacze od 4.6 do 5 cali
    > W Allegro są :
    > C20 = 512M/4G
    > C20i = 512M/4G
    > Cubot BOBBY = 512M/4G
    > G700 = 512M/4G
    > HTM M3 = 512M/4G
    > I9300 S9300 S3 = 1G/4G
    > I9500 DG300 = 512M/4G
    > LENOVO S890 = 1G/4G
    > Tracer Oxygen GS1 = 512M/4G
    > ZTE V965 = 512/8G
    >
    > większość to 512 mega RAM i 4 giga ROM, choć są 1G/4G
    > który w nich warto zainwestować?

    A gdzie ceny?
    Ile PLN jestes w stanie przeznaczyc na telefon?
    To bardzo istotny parametr pomagajacy zawezic wyniki wyszukiwania :).

  • 14. Data: 2014-04-10 20:00:36
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Telefon z wystającym oczkiem to porażka.
    dlaczego? bo może się uszkodzić? Jasne, ale reszta telefonu też.
    Wejdź na ebay i zobacz jakie "silikony" są na sgs2 i sgs2. "s-line" to
    przeżytek. teraz "rządzą" obudowy składane najpierw z silikonu, potem z
    plastiku. dopasowane, estetyczne solidne
    niestaty tylko na najpopularniejsze modele. nawet na lg d605 niema

    ToMasz

  • 15. Data: 2014-04-10 23:40:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 18:37:50 UTC+2 użytkownik jakson napisał:

    > A gdzie ceny?
    >
    > Ile PLN jestes w stanie przeznaczyc na telefon?
    >
    > To bardzo istotny parametr pomagajacy zawezic wyniki wyszukiwania :).

    Dokladnie.

    Bez kryterium widelek ceny,odrzucajac najdrozsze, to najkozrystniejsze relacje
    cena/jakosc wg mnie maja

    wszystkomajacy chinczyk

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find7a/Oppo-Find-
    7a.html
    http://europe.oppostyle.com/find-7/79-find-7a-white.
    html

    tu troche trzeba zaczekac
    http://www.gsmmaniak.pl/296818/oneplus-one/

    minimum cena/jakosc

    http://allegro.pl/listing/listing.php?category=165&o
    rder=p&string=Motorola+Moto+G

    optymalnie cena/jakosc

    http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6
    -p-2-e-0409&category=165&order=qd&search_scope=categ
    ory-165&string=lg+g2

    bardzo oszczednie i topornie

    http://www.tabletmaniak.pl/143618/promocja-asus-fone
    pad/?utm_source=s_redirect&utm_medium=gsmmaniak
    http://allegro.pl/listing/listing.php?category=12120
    2&listing_sel=2&listing_interval=7&search_type=1&sta
    te=0&bid=3828&ap=2&aid=314219&description=1&order=p&
    string=ASUS+Fonepad&bmatch=seng-v6-p-2-e-0409

  • 16. Data: 2014-04-10 23:53:15
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Na wojnie zwykle wyłącza się coś, co należy do przeciwnika. ;)

    Amerykanie moga w kazdej chwili wylaczyc "cywilny GPS"
    i na pewno jest to jeden z powodow powstania rosyjskiego systemu.

    PS
    Bardzo ciezko zagluszyc sygnal GPS
    a zniszczenia stacji ref. - bez sensu IMHO.

  • 17. Data: 2014-04-11 00:01:13
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > większość to 512 mega RAM i 4 giga ROM, choć są 1G/4G
    > który w nich warto zainwestować?

    Np. w te, ktore beda dzialac w Polsce.
    UMTS850 dziala w Ameryce, troche w Azji,
    ale w Polsce na bank nie.
    Itd.

  • 18. Data: 2014-04-11 00:10:14
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > wszystkomajacy chinczyk
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find7a/Oppo-Find-
    7a.html

    Fajny, ale ponad 1600 PLN.

    Widzialem jakies iOceany 5" z 2GB DDR3
    oparte o MT6592 (czasami nawet o MT6592T!)
    za 250 USD, czyli jakies 750 PLN,
    co w najbardziej pesymistycznym przypadku (VAT)
    daje ~920 PLN.

    Ew. jakis Xiaomi jak fon ma byc dla kobiety :)

    > http://allegro.pl/listing/listing.php?category=165&o
    rder=p&string=Motorola+Moto+G

    Nie.
    Poczytaj opinie o modelu "rzuconym" na Polske.
    Za takie cos Motorli nalezy sie bojkot.

    > http://www.tabletmaniak.pl/143618/promocja-asus-fone
    pad/

    7"? Duzo...
    Hm... 5" (jak na telefon) to duzo.
    IMHO optymalnie to 4.3" - 4.7".

  • 19. Data: 2014-04-11 00:14:57
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Zanim kupisz pogooglaj przegrzewanie HTC One X, wez pod uwage
    > niewymiennosc baterii, chyba znaczaco zacofana wersja Androida.

    To juz lepiej Xiaomi Hongmi / Red Rice.
    Taniej, ladniej, nowoczesniej - ogolnie lepiej.

  • 20. Data: 2014-04-11 00:39:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakson" li73sj$203$...@n...news.atman.pl

    > Amerykanie moga w kazdej chwili wylaczyc "cywilny GPS"

    W czasie prowadzenia wojen wyłączają nad niektórymi obszarami.

    > i na pewno jest to jeden z powodow powstania rosyjskiego systemu.

    Glonass jest potrzebny rosyjskiej armii, która opiera się o ten system.

    > PS
    > Bardzo ciezko zagluszyc sygnal GPS
    > a zniszczenia stacji ref. - bez sensu IMHO.

    Stacji tych jest cała masa na całym świecie, także w Rosji.
    Ich zniszczenie niewiele daje. Bez nich dokładność GPS
    spadnie, ale nadal będzie aż za dobra dla trafiania rakiet
    naprowadzanych przez GPS.

    Znam taki żart o Amerykanach:

    -- Gdyby im ktoś wyłączył GPS, ich czołgi nie wyjechałyby
    z koszar, bo nie znalazłyby drogi wiodącej do bram
    koszarowych. ;)

    Można (to właśnie gwiezdne wojny Reagana) zniszczyć satelity.
    Satelity nie są opancerzone, ich pozycje są znane, rakiety
    potrafią latać tuż obok nich a nawet możliwe są naprawy
    satelitów prowadzone z promów kosmicznych.

    Amerykanie są daleko za Rosją w lataniu kosmicznym.
    Putin (jak każda zima polskich drogowców) zaskoczył
    Amerykanów i zachodnich Europejczyków.

    Glonass powstawał/startował nie później niż GPS.
    Rosyjskie Topole nie orientują się w oparciu
    o wskazania GPS, ale o wskazania Glonass.

    Pomysł Glonass jest wcześniejszy niż GPS, ale zanim powstał,
    zebrał doświadczenia GPS, przez co jest lepszy pod wieloma
    względami od GPS, co daje mu przewagę nad GPS w paru miejscach.
    Akurat chyba nie jest dokładniejszy od GPS, ale szybszy i lepiej
    pasuje do terenów obsługiwanych przez Rosję.

    Dokładny system to Galileo, ale on jeszcze jest w pieluchach. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'