  • 31. Data: 2010-11-13 08:50:26
    Temat: Re: Telefony w Orange
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Fri, 12 Nov 2010 20:59:54 +0100, animka napisał, a ja na to:

    > karta bonusowa PAYBACK

    To już nawet tego paybacka dają jako bonus??!

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 32. Data: 2010-11-13 08:50:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Fri, 12 Nov 2010 16:55:14 +0100, JoteR napisał, a ja na to:

    > Przed czy po? ;->

    zamiast ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 33. Data: 2010-11-13 13:00:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-13 09:50, Olgierd pisze:

    > To już nawet tego paybacka dają jako bonus??!

    Nie wiem. Dostanę umowę to się przekonam naocznie.

    --
    animka

  • 34. Data: 2010-11-13 13:01:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > To już nawet tego paybacka dają jako bonus??!

    Ale jak sądzisz - dobra propozycja, dobre warunki umowy, czy słabe?

    --
    animka

  • 35. Data: 2010-11-13 13:22:06
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-12 20:24, animka pisze:

    > Nigdy nie mów nigdy, bo nigdy nie wiadomo :-( Diabli wiedzą co będzie
    > jutro, co będzie pojutrze, prawda?
    > W razie czego mam 10 dni do zwrotu. Tak 2 lata temu zwróciłam jakiegoś
    > Samsunga i wzięłam SE.

    > Mam dobry, nawet świetny, ale nie dotykowy ekran i WiFi nie ma, a ja
    > lubię nowości (fakt, że nie na wszystkie mnie stać, tak jak np, na HTC).

    htc era 2 ma mniej niz gt540 a roznica w cenie to okolo 2 tys wiec nie
    wiem czemus sie jego uczepila.
    lg dodatkowo ma radio wbudowane a gps lapie w niecala minute zamiast w
    15 jak na htc. No i te same systemy tu i tu.

    A co do Twojego dodykowca, ostrzegam!
    po wlaczeniu konfiguruj wifi, wejdz do marketu sciagnij APNdroid
    zainstluj i uruchom bo bedziesz plakala jak Ci nabije w 15 minut
    kilkaset zlotych .

    I ustaw w ustawieniach korzystanie tylko z sieci 2g jezeli nie bedziez
    korzystac z duzych pakietow internetowych a jedynie wifi,conajmniej
    dwukrotnie przedluzy Ci dzialanie po naladowaniu

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 36. Data: 2010-11-13 13:37:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-13 14:22, Kotlet pisze:

> [...]
    > lg dodatkowo ma radio wbudowane a gps lapie w niecala minute zamiast w
    > 15 jak na htc. No i te same systemy tu i tu.

    Ludzie szpanują tymi telefonami HTC, ale mnie to nie imponuje, nie
    zazdroszczę, bo nie mam czego.

    > A co do Twojego dodykowca, ostrzegam!
    > po wlaczeniu konfiguruj wifi, wejdz do marketu sciagnij APNdroid
    > zainstluj i uruchom bo bedziesz plakala jak Ci nabije w 15 minut
    > kilkaset zlotych .

    Najpierw to se zainstaluję Operę Mini. Czy muszę APNdroid do WiFi
    instalować?
    Tryb online mam nadzieję można będzie wyłączyć od razu i włączać w razie
    potrzeby.
    A WiFi działa chyba tylko tam, gdzie są punkty dostępowe? W domu nie mam
    przecież WiFi. Przeczytam sobie najpierw instrukcję i będę konfigurowała
    telefon.
    Na filmikach YouTube widzę strasznie słabe filmiki, słaba widoczność na
    wyświetlaczu, ale może ludzie mieli kiepskie kamery, którymi nagrywali
    ten telefon.

    > I ustaw w ustawieniach korzystanie tylko z sieci 2g

    A ten telefon nie ma 3G? Już mi się wszystko pomerdało. Odmerda się jak
    będę miała telefon w ręku.

    >jezeli nie bedziez
    > korzystac z duzych pakietow internetowych a jedynie wifi,conajmniej
    > dwukrotnie przedluzy Ci dzialanie po naladowaniu

    GRPS. WiFi to tylko tam gdzie działa WiFi.

    --
    animka

  • 37. Data: 2010-11-13 14:19:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Sat, 13 Nov 2010 14:01:27 +0100, animka napisał, a ja na to:

    > Ale jak sądzisz - dobra propozycja, dobre warunki umowy, czy słabe?

    Słabe. Bardzo słabe.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 38. Data: 2010-11-13 14:43:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-13 15:19, Olgierd pisze:

    > Słabe. Bardzo słabe.

    No to mnie zdołowałeś.
    A jakie bywają nie słabe/korzystne w Orange?

    --
    animka

  • 39. Data: 2010-11-13 14:54:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Sat, 13 Nov 2010 15:43:31 +0100, animka napisał, a ja na to:

    > No to mnie zdołowałeś.
    > A jakie bywają nie słabe/korzystne w Orange?

    Abonament -- nie ma takiego.
    Ja za 1000 minut w sieci i na stacjonarne płacę średnio (nominalnie) 14
    złotych na półtora miesiąca, przy czym mogę dzwonić o każdej porze dnia i
    nocy, a nie tylko między 16 a 8 rano. Za połączenia z Era i Plus płacę
    nominalnie 29 groszy, realnie 20-21 groszy.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 40. Data: 2010-11-13 15:35:42
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > Najpierw to se zainstaluję Operę Mini.

    Twoje pieniadze wkoncu ..

    Czy muszę APNdroid do WiFi
    > instalować?

    nie musisz ale android nie bedzie Cie pytal czy naprawde nie chcesz
    sciagac danych przy uzyciu orangowego internetu tylko zrobi to
    automatycznie. A sciagnij sobie jakakolwiek gierke z marketu poza wifi
    to bedziesz plakac.

    > Tryb online mam nadzieję można będzie wyłączyć od razu i włączać w razie
    > potrzeby.

    nie da sie. Mozna ominac instalujac apndroid, ale wtedy przy androidzie
    <2.1 nie odbiera i nie wysyla mmsow

    > A WiFi działa chyba tylko tam, gdzie są punkty dostępowe?

    nie, wifi dziala nawet tam gdzie nie ma sieci wifi, no k. wymiekam :))

> [...]
    > ten telefon.

    > A ten telefon nie ma 3G? Już mi się wszystko pomerdało. Odmerda się jak

    ale po co Ci 3g jak nie ma wideorozmow a z internetu nei chcesz
    korzystac? Tylko baterie zzera