    From: "Luki" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon zamiast notebooka.
    Date: Mon, 12 Apr 2010 12:50:00 +0200

    Jakub (dzięki za konkrety)
    > Oczywiście jak rozumiem słowo "telefon" używasz jako
    > synonimu PDA?

    Ma się w kieszeni mieścić. Nazywac się może dowolnie. ;-)

    > Zawsze kablem, to chyba oczywiste

    Dlaczego oczywiste? Bluetooth, wifi tego nie uciągnie?
    Kabel to syf.

    > Jakość - taka sobie, bo to 640x480 lub podobna.

    Trochę mało, ale za rok pewnie będzie 1024x cośtam
    Zresztą, przy małym monitorze zewnętrznym też chyba jest OK.
    Jestem starej daty. Nie takie rozdzielczości pamiętam. ;-)

    > Przez bluetooth można podłączyć praktycznie do każdego Windows Mobile, a

    I to mnie trochę boli, bo bym chyba wolał Androida.
    Ale, ale. Windows Mobile nie ma aplikacji w tle?
    Mimo wszystko klawiatura chodzi?

    Zewnętrzna klawiatura jest chyba niezbędna.
    Napisanie czegos dłuższego niż 10 zdań na
    ekranie (klawiaturze) komórki jest tak niewygodne,
    że odpada jako opcja do pracy.

    > przystosowane do sterowania palcem albo klawiaturą,
    > mysz jest całkowicie zbędna.

    Ale te przyzwyczajenia....

    > Zależy do czego używałeś laptopa

    Internet, poczta., jakis mały excel. Czasami coś napisać. Wydrukować.
    Zdjęcie zrobić. Umieścić w Internecie...Banał.

    Jest jeszcze dodatkowy aspekt. Zauważyłem, że wszyscy wokół
    mnie mają notebooki (juz nie wspomnę o mojej żonie, synu i córce ;-))
    Jak będe musiał faktycznie zrobić coś większego (żadko, ale bywa) ,
    to zawsze jakiś komputer (albo monitor) się gdzieś znajdzie.
    W tym sensie stwierdziłem, że mi jest zbędny.

    Pozdrawiam!

    Łuki <c...@p...onet.pl>
    www.limerykarnia.pl
    Limeryki na zamówienie!