  • 1. Data: 2022-10-29 11:40:11
    Temat: Telefon z najlepszym aparatem
    Od: ALVARE Materace <j...@g...com>

    Witam
    Przejrzałem mnóstwo artykułów i myślę, że 98% z nich jest sponsorowanych.
    poszukuje dobrego aparatu do zdjęć i filmów w telefonie do robienia zdjęć
    produktowych jak np. materace, poduszki itp. Dodatkowo do zdjęć krajobrazów (dobry
    zoom). Oczywiście nie interesują mnie te z najwyższej półki. Raczej do 2000 zł

    Dzięki za poradę

  • 2. Data: 2022-10-30 10:42:34
    Temat: Re: Telefon z najlepszym aparatem
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://www.gsmarena.com/piccmp.php3

  • 3. Data: 2022-10-30 11:35:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 29 Oct 2022 02:40:11 -0700 (PDT), w
    <5e99b334-6a8c-489b-9eba-23c63386bc65n@googlegroups.
    com>, ALVARE Materace
    <j...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    zoom). Oczywiście nie interesują mnie te z najwyższej półki. Raczej do 2000 zł

    To nie potrzebujesz telefonu, tylko normalnego aparatu fotograficznego (może
    być kompakt).
    Zwłaszcza, że wyjechałeś z "dobrym zoomem".

  • 4. Data: 2022-10-30 18:37:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-października-2022 o 11:40, ALVARE Materace pisze:
    > (dobry zoom)

    To się zdecyduj co chcesz kupić.

    jak nie masz kasy to kup sobie nokie 1020 i nie jest to żart.

  • 5. Data: 2022-11-03 12:59:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 paź 2022 o 11:40, ALVARE Materace pisze:

    > poszukuje dobrego aparatu do zdjęć i filmów w telefonie

    https://miuipolska.pl/xiaomi-12s-ultra-concept
    XIaomi 12S Ultra Concept z dołączanymi obiektywami Leica

    Postawisz linki do fotek? -- gdy już kupisz...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2022-11-03 22:26:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    zoom). Oczywiście nie interesują mnie te z najwyższej półki. Raczej do 2000 zł

    w dawnych czasach, uważałem że telefon którgo aparat jest w stanie
    zrobić fotkę kartki a4 - jest wystarczająco dobry. Potem zapragnąłem
    autofokusa, który przy tak małych wymiarach nic nie daje. potem kilku
    obiektywów, żeby robiły rozmazane tło. Mimo lepszych bebechów, aparaty
    w telefonach nie spełniają oczekiwań. rozmazane tło jest robione super
    tylko w portretach, jednym obiektywem, softwarowo. rozmazane tło za
    samochodem - jest marne, za rowerem - kpina. Minolta z1 robiła lepszy
    "bokeh".
    Zapomnij o ładnych fotkach z telefonu, bez obróbki softwarowej. a o
    prawdziwym zoomie - to juz całkiem.

    na serio. tydzień temu chciałem zrobić z bliska fotkę pękniętej szyby w
    samochodzie. albo się ustawia na odbicie, albo się ustawia na kokpit.
    moje gały widzą pęknięcie, aparat w telefonie robi wszystko co może żeby
    pęknięcia nie było widać.....

    ToMasz

  • 7. Data: 2022-11-04 03:15:46
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 lis 2022 o 22:26, ToMasz pisze:

    > Zapomnij o ładnych fotkach z telefonu, bez obróbki softwarowej.

    Toż smartfon softowo obrabia.

> [...]
    > w samochodzie. albo się ustawia na odbicie, albo się ustawia na kokpit.
    > moje gały widzą pęknięcie, aparat w telefonie robi wszystko co może

    Namalowałbym coś na tej szybie -- lub podkleiłbym kartkę z malunkiem.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.m

  • 8. Data: 2022-11-04 06:53:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-03-listopada-2022 o 22:26, ToMasz pisze:
    > chciałem zrobić z bliska fotkę pękniętej

    Z całym szacunkiem jaki to telefon?

    Pisał posiadacz: K750 K800 N8 1020 S10e

  • 9. Data: 2022-11-04 07:15:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.11.2022 o 06:53, _Master_ pisze:

    > Z całym szacunkiem jaki to telefon?

    s10e