  • 1. Data: 2016-07-05 12:57:42
    Temat: Telefon z internetem
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Moja Nokia X2 powoli mi się kończy.
    Ponieważ wieże w światowy spisek i że google oraz pejsbook chce
    kontrolować ludzi na całym świecie dlatego nie chcę smartfona.
    Ale przyznaje że internet w telefonie to fajna sprawa.
    Pytanie czy można dostać w dzisiejszych czas telefon
    - który służy do dzwonienia.
    - można czasami włączyć sobie internet na 2 calowym wyświetlaczu
    żeby sprawdzić adres sklepu.

    Co powinien mieć taki telefon?
    Chodzi mi o funkcje do odfiltrowania na allegro.

  • 2. Data: 2016-07-05 19:16:48
    Temat: Re: Telefon z internetem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.07.2016 o 12:57, Bolko pisze:
> [...]
    > - który służy do dzwonienia.
    > - można czasami włączyć sobie internet na 2 calowym wyświetlaczu
    kiedyś, były szanse. jak wyświetlacze telefonów miały mniej punktów niż
    montitory

    > Co powinien mieć taki telefon?
    androida, windows phone albo iOS. Możesz jeszcze spróbować z systemem
    blackbery, ale o tym niemam pojęcia.
    Wracając do Twojej paranoi. jeśli masz telefon, to "słuzby" wiedzą
    gdzie jesteś i co robisz. jeśli jescze płacisz za niego rachunek
    przelewem/ kartą.... to niema się co wygłupiać kręcąc nosem na google i
    facebooka. JEśli Ci to poprawi humor, na androidzie można zrobić roota,
    i zainstalować firewalla, który odbiera/przyznaje uprawinienia programom
    do dostępu do internetu. tak więc możesz wyłączyć wszystko poza
    przeglądarką. Nie wiem czy Ci to poprawi samopoczucie, ale reklam nie
    zobaczysz. co najwyżej puste, "zdziwione" okno w którym powinna być
    reklama....

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-07-05 19:57:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości
> [...]
    >żeby sprawdzić adres sklepu.
    >Co powinien mieć taki telefon?
    >Chodzi mi o funkcje do odfiltrowania na allegro.

    IMO - to potrzebujesz dwa telefony.
    Jeden do gadania, i smartfona, wlaczanego jak potrzeba.

    Strony coraz bardziej skomplikowane, ale androidy sobie z nimi radza.

    J.

  • 4. Data: 2016-07-05 20:24:02
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > IMO - to potrzebujesz dwa telefony.
    > Jeden do gadania, i smartfona, wlaczanego jak potrzeba.
    > Strony coraz bardziej skomplikowane, ale androidy sobie z nimi radza.

    Wiesz mam Nokie X2 z operą i do przeglądania wykopu, kilku blogów które mnie
    interesują nie potrzebuje więcej.
    Jedynie czego potrzebuje to żeby ciut szybciej to chodziło

  • 5. Data: 2016-07-05 22:30:25
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 05.07.2016 Bolko <s...@g...com> napisał/a:

    > Co powinien mieć taki telefon?

    Javę (dla Opery Mini). No i dostęp do netu.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2016-07-11 09:47:59

    W dniu 2016-07-05 o 19:57, J.F. pisze:
    > IMO - to potrzebujesz dwa telefony.

    Ja właśnie ja używam dwóch. :-)
    Drugi jest dodatkowy jako uzupełnienie bo nie znalazłem jednego który
    oferowałby wszystkie potrzebne mi funkcjonalności.
    Oczywiście przy sobie mam ten od dzwonienia ale drugi w torbie
    samochodzie, na biurku...

    Takie czasy. Skoro i tak trzeba nosić power banki :-)