  • Data: 2016-07-05 19:16:48
    Temat: Re: Telefon z internetem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2016 o 12:57, Bolko pisze:
    > Moja Nokia X2 powoli mi się kończy.
    > Ponieważ wieże w światowy spisek i że google oraz pejsbook chce
    > kontrolować ludzi na całym świecie dlatego nie chcę smartfona.
    > Ale przyznaje że internet w telefonie to fajna sprawa.
    > Pytanie czy można dostać w dzisiejszych czas telefon
    > - który służy do dzwonienia.
    > - można czasami włączyć sobie internet na 2 calowym wyświetlaczu
    > żeby sprawdzić adres sklepu.
    kiedyś, były szanse. jak wyświetlacze telefonów miały mniej punktów niż
    montitory

    > Co powinien mieć taki telefon?
    androida, windows phone albo iOS. Możesz jeszcze spróbować z systemem
    blackbery, ale o tym niemam pojęcia.
    Wracając do Twojej paranoi. jeśli masz telefon, to "słuzby" wiedzą
    gdzie jesteś i co robisz. jeśli jescze płacisz za niego rachunek
    przelewem/ kartą.... to niema się co wygłupiać kręcąc nosem na google i
    facebooka. JEśli Ci to poprawi humor, na androidzie można zrobić roota,
    i zainstalować firewalla, który odbiera/przyznaje uprawinienia programom
    do dostępu do internetu. tak więc możesz wyłączyć wszystko poza
    przeglądarką. Nie wiem czy Ci to poprawi samopoczucie, ale reklam nie
    zobaczysz. co najwyżej puste, "zdziwione" okno w którym powinna być
    reklama....

    ToMasz