  • 21. Data: 2011-12-05 18:56:49
    Temat: Re: Telefon z androidem około 400zł
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2011-12-04 20:11, Piotr M pisze:

    > No nie wiem gdzie kupisz używaną w bardzo dobrym stanie na gwarancji
    > producenta Defy za 600zł. Ale juz pomijam to.
    > Wiesz, możesz jechać maluchem albo samochodem w cale, Twój wybór. I
    > chcesz powiedzieć, że nie kupiłbyś telefonu z Androidem do 400zł i w
    > ogóle byś nie miła telefonu? A model Galaxy i5700 kosztuje ok 350zł i ma
    > bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Pytanie jest jasno postawione,
    > telefon do 400zł. A Ty piszesz o telefonie za prawie 2x więcej.

    Spica nawet z cyanem (2.2) muli, na 2.1 oficjalnym w ogóle jest
    tragedia. Telefonik był fajny ale dwa lata temu (to 2 telefon samusnga z
    androidem). Używałem do wakacji tego roku - nie polecam.

    A do autora wątku to bierz w ciemno Gio. Za tą cenę może trafisz
    używanego, chociaż ja bym Ci polecał dopłacić 100zł i kupić nówke. To
    jest ACE tylko że z mniejszym wyświetlaczem i BRAKIEM FLASHA. Ale
    bebechy jak na tą cenę ma bdb, nic lepszego w tej cenie nie kupisz. Wiem
    bo używam, dobry procek, dużo jak tą klase telefonu ramu i android 2.3.5
    oficjalny od samsunga.

  • 22. Data: 2011-12-05 18:59:28
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2011-12-04 20:16, ...::QRT::... pisze:

    > miałem przez pewien czas galaxy gio - i na początku działał bardzo fajnie
    > płynnie, ect. Jednak po kilku miesiącach potrafił tak mulić iż odblokowanie
    > mogło trwać kilkanaście sekund(!) Oczywiście nie za każdym razem ale co
    > jakiś czas dostawał lekkiej zamuły a troche rzadziej takiej ze nie mogł
    > oprzytomnieć przez owe ilkanście/kilkadziesiąt sekund.
    > Taki SGS mimo iż jest telefonem jednak już sporo lepszym od gio też
    > płynność zdaża mu sie tracić. Choć nie w takim stopniu jak w gio.
    > Ogólnie android dość mocno mnie zniechęcił i coraz baczniej zaczynam sie
> [...]

    Jak poinstalowałeś tam nie wiadomo ile programów to normalna sprawa. Ile
    Ci pokazywał wolnej pamięci RAM? To telefon za 500zł nówka więc trzeba
    umieć go używać. Min. 50MB wolnej pamięci wewnętrznej, trochę więcej
    wolnego RAMu (zabijanie niepotrzebnych procesów task killerem) i ten
    telefon nie ustępuje prędkością dużo droższym modelom, uwierz mi.

  • 23. Data: 2011-12-05 19:43:04
    Od: Lap <n...@g...com>

    JoteR napisał(a):

    > A juści. Ty wręczysz żonie ten badziew (oczywiście "nówka od kobiety",
    > bo nowego za te 4 stówy to raczej ciężko), a na jej pełne wyrzutu
    > spojrzenie
    > skierowane na twojego SG22 rzucisz beztrosko "a bo tak mi na pmtg
    > doradzili".
    > Idź kup jej coś równie porządnego albo przynajmniej ajfona i nie dziaduj
    > dłużej.
    >
    > JoteR

    Spoko, skoro oferujesz darowizne ktora mi na to pozwoli to no problem.
    Wybierz jaki chcesz... ja daje 400zł , Ty dokładasz reszte i stawiam
    piwko...
    Zrozum, że żona patrzy na mojego sgs2 i mowi "owszem fajny ale nie
    wykorzystalabym nawet 30% jego bajerow , poza tym tyle kasy za fona to
    juz trzeba być Tobą"
    Ona chce ( a raczej nie chce , to ja chce jej zmienic fona na lepszy)
    telefon a nie super telefon a ja staram sie z fonow ktore dostane w
    kwocie okolo 400zł wybrac ten naj naj najbardziej uniwersalny.

    Na chwilę obecną na placu boju pozostały:
    Samsung S5660 Galaxy Gio
    LG P500

    Obydwa wizualnie się żonie podobają, ja z kolei sklaniam sie do samsunga
    ale to nieobiektywna opinia bo samsunga mam wiec chwale.
    W zasadzie bebechy maja podobne z roznicą że samsung nagrywa filmy w 320
    a LG w 640...
    Z kolei LG ma 600MHz a samsung 800...

    Ale jak to sie ma w praktyce tego nie wiem.
    Wczesniej mialem wszystko z WM i SGS2 jest moim pierwszym telefonem z
    androidem wiec poza krotkim epizodem testowania huawei 8500 ktorego
    mialem ochote wywalic z okna bo nawet poruszanie sie po menu było z
    lagami 2-5 sekund nie mialem w rekach innych telefonow z andkiem a
    zwlaszcza takich tanszych w rekach na tyle dlugo by wyrobic sobie jakis
    pogląd lub zdanie

    Może ktoś się pokusi o zestawienie wad i zalet powyższych?
    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2011-12-05 20:22:26
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 05 Dec 2011 19:56:49 +0100, michalis napisał(a):

> [...]
    > używanego, chociaż ja bym Ci polecał dopłacić 100zł i kupić nówke. To
    > jest ACE tylko że z mniejszym wyświetlaczem i BRAKIEM FLASHA.

    nie zapomnij "szybce". Ace ma gorrila glas a gio zwykły plastik - i to jest
    głowna różnica.

  • 25. Data: 2011-12-05 20:28:44
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 05 Dec 2011 19:59:28 +0100, michalis napisał(a):

    > Jak poinstalowałeś tam nie wiadomo ile programów to normalna sprawa.

    tyle ile było mi potrzebne - żadnych cudów :)

    > Ile
    > Ci pokazywał wolnej pamięci RAM? To telefon za 500zł nówka więc trzeba
    > umieć go używać. Min. 50MB wolnej pamięci wewnętrznej,

    było znacznie wiecej.

    > trochę więcej wolnego RAMu

    o to akurat starałem sie dbać.

    > telefon nie ustępuje prędkością dużo droższym modelom, uwierz mi.

    ja to miałem, mam własne doświadczenia z tym sprzętem - na nic mi taka
    wiara :P

  • 26. Data: 2011-12-05 20:52:21
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 5 grudnia 20:43, Lap pisze:
    > Wybierz jaki chcesz... ja daje 400zł , Ty dokładasz reszte i stawiam
    > piwko...

    To jak spółka, to i spółka ze wszystkim, nie tam piwko... :D

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 27. Data: 2011-12-05 21:50:28
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Lap" napisał:

    > Spoko, skoro oferujesz darowizne ktora mi na to pozwoli to no problem.
    > Wybierz jaki chcesz... ja daje 400zł , Ty dokładasz reszte i stawiam
    > piwko...

    E tam, piwko... żądam udziału proporcjonalnego do wysokości inwestycji ;->

    > Zrozum, że żona patrzy na mojego sgs2 i mowi "owszem fajny ale nie
    > wykorzystalabym nawet 30% jego bajerow , poza tym tyle kasy za fona to juz
    > trzeba być Tobą"

    Iii tam, one tak samo mówią o biżuterii. Ale sprezentuj jej kolię z
    brylantów, to zacznie inaczej śpiewać. Albo ajfona.

    > Ona chce ( a raczej nie chce , to ja chce jej zmienic fona na lepszy)
    > telefon a nie super telefon a ja staram sie z fonow ktore dostane w kwocie
    > okolo 400zł wybrac ten naj naj najbardziej uniwersalny.

    Mojej z podobnego zestawu najbardziej podobał się Samsung Galaxy Mini. Bo
    tak. Nieważne, że mniej niż dziadowska rozdzielczość a do operowania jedną
    ręką trzeba mieć łapy jak podolski złodziej. Spodobał się i już.

    > Na chwilę obecną na placu boju pozostały:
    > Samsung S5660 Galaxy Gio
    > LG P500

    Stałem przed identycznym wyborem (dla dziecka) i pomimo moich wyraźnych
    sugestii dziecko wybrało jednak LG, chociaż przedstawiłem mu ad oculos
    zestawienie możliwych do wzięcia aparatów, z którego wynikała przewaga Gio.
    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/4694/4877/4879/4627
    /
    Niby niewielka (ostatecznie ta sama niska półka), ale zawsze - taktowanie,
    tryb Wi-Fi z "n", HSUPA, parę milimetrów mniejsze, co ma znaczenie zarówno
    przy damskich jak i dziecięcych dłoniach. Z drugiej strony w LG ciut większa
    bateria i filmy kręcone w VGA. Sam się nim w końcu wiele nie pobawiłem,
    zresztą funkcjonalność niemal identyczna jak w owym testowym Hujaweju, tyle
    że płynnie, a opinia dzieciaka wiadomo - fon zarąbiasty, najlepsiejszy na
    podwórku a inni som gupi i majom samsungi.
    Reasumując - tych dwóch ja bym wziął Gio, w zasadzie nawet już prawie
    wziąłem, ale zachciało mi się, psiakrew, tzw. "konsultacji społecznych".
    BTW: skąd ten Gio za 400 zł?

    JoteR

  • 28. Data: 2011-12-05 22:09:29
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2011-12-05 21:28, ...::QRT::... pisze:

> [...]
    >
    > było znacznie wiecej.

    > o to akurat starałem sie dbać.

    > ja to miałem, mam własne doświadczenia z tym sprzętem - na nic mi taka

    Jedyne co mi się w takim razie nasuwa to że miałeś tam androida 2.2. Gio
    dostał aktualizacje do 2.3 dopiero w ostatnie wakacje. A jak ostatnio
    bawiłem się ACE'm kumpla z andkiem 2.2 to masakra, totalne lagi. U
    siebie nigdy czegoś podobnego nie doświadczyłem a telefon już kupiłem z
    wersją systemu 2.3.3.

  • 29. Data: 2011-12-05 22:12:19
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2011-12-05 21:22, ...::QRT::... pisze:

    > nie zapomnij "szybce". Ace ma gorrila glas a gio zwykły plastik - i to jest
    > głowna różnica.

    No niby tak, ale z tym zwykłym plastikiem też nie przesadzaj. Noszę
    telefon w kieszeni zawsze z kluczami od 5 miesięcy i rysy nie mam. Tak
    czy owak, moim zdaniem nie ma sensu dopłacać do ACEa 150zł dla większego
    o 0.3 cala wyświetlacza (przy tej samej rozdzielczości ekranu), lampy
    błyskowej i gorilla glas (skoro gio tak łatwo się nie daje porysować).

  • 30. Data: 2011-12-05 22:53:37
    Od: Lap <n...@g...com>

    Piotr M napisał(a):

    > To jak spółka, to i spółka ze wszystkim, nie tam piwko... :D

    No niestety :-) Ugodowy i przyjacielski ze mnie człek. Ale są żeczy
    którymi się nie dziele :-P