  • 11. Data: 2011-12-04 18:44:19
    Temat: Re: Telefon z androidem około 400zł
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.12.2011 18:17, Piotr M pisze:

    > Już nie przesadzajmy, mam i5700 i spokojnie na nim Android ciągnie,
    > telefon wart 300-350zł, więc jeszcze mu reszta zostanie. Ma dobry w
    > miarę procek i ekran czuły i ogólnie fajny telefonik. Za taką kasę
    > super.
    arm6 czyli flasha brak? zresztą po co flash, jak ekran ma 480p? Aparat
    3mpix - wystarczy? tylko ze diodki niema, wiec aby "pstryknąć" kartkę a4
    to trzeba pod lamą stanąć.
    Maluchem też się dało jechać w 4 osoby nad morze czy w góry na narty.
    Pytanie co komu jest potrzebne. ja by mnie wydał 4 stów na taki telefon,
    jeśli za 6 mozna mieć defy a za 7 desirez. Wybór ma ten kto płaci - w
    tym przypadku Ty.
    ToMasz

  • 12. Data: 2011-12-04 19:11:15
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 4 grudnia 19:44, ToMasz pisze:
    > Maluchem też się dało jechać w 4 osoby nad morze czy w góry na narty.
    > Pytanie co komu jest potrzebne. ja by mnie wydał 4 stów na taki telefon,
    > jeśli za 6 mozna mieć defy a za 7 desirez

    No nie wiem gdzie kupisz używaną w bardzo dobrym stanie na gwarancji
    producenta Defy za 600zł. Ale juz pomijam to.
    Wiesz, możesz jechać maluchem albo samochodem w cale, Twój wybór. I
    chcesz powiedzieć, że nie kupiłbyś telefonu z Androidem do 400zł i w
    ogóle byś nie miła telefonu? A model Galaxy i5700 kosztuje ok 350zł i ma
    bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Pytanie jest jasno postawione,
    telefon do 400zł. A Ty piszesz o telefonie za prawie 2x więcej.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 13. Data: 2011-12-04 19:16:37
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 18:17:53 +0100, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > super. Wiadomo że można przeznaczyć 600 albo 1tys i kupić z innej półki.
    > Ale jak chce się wydać do 400zł do tez fajny telefonik można kupić, już

    miałem przez pewien czas galaxy gio - i na początku działał bardzo fajnie
    płynnie, ect. Jednak po kilku miesiącach potrafił tak mulić iż odblokowanie
    mogło trwać kilkanaście sekund(!) Oczywiście nie za każdym razem ale co
    jakiś czas dostawał lekkiej zamuły a troche rzadziej takiej ze nie mogł
    oprzytomnieć przez owe ilkanście/kilkadziesiąt sekund.
    Taki SGS mimo iż jest telefonem jednak już sporo lepszym od gio też
    płynność zdaża mu sie tracić. Choć nie w takim stopniu jak w gio.
    Ogólnie android dość mocno mnie zniechęcił i coraz baczniej zaczynam sie
    przygladać windows phone.

  • 14. Data: 2011-12-04 19:51:34
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.12.2011 20:11, Piotr M pisze:

> [...]
    > bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Pytanie jest jasno postawione,
    > telefon do 400zł. A Ty piszesz o telefonie za prawie 2x więcej.

    Bo Ty chesz płynne działanie - a to sie równa dobremu szybkiemu
    procesorowi i dużej ilości pamięci. Po zatym chcesz jakąś nawigacje? za
    darmo? Tych wymogów nie spełnia telefon za 350zł. Omnia jeden spełnia
    wszystkie warunki poza androidem, i ma jeszcze lepszy stosunek jakości
    do ceny!

    ToMasz

  • 15. Data: 2011-12-05 00:32:47
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > Wiesz, możesz jechać maluchem albo samochodem w cale, Twój wybór. I chcesz
    > powiedzieć, że nie kupiłbyś telefonu z Androidem do 400zł i w ogóle byś
    > nie miła telefonu? A model Galaxy i5700 kosztuje ok 350zł i ma

    Huh, ja bym nie kupil. Nie uzywalem Spica (to z tego tysiaclecia?) ale
    flaszowalem kolegi Wildfire. Wniosek za 1/3 mniej kasy niz DHD masz gowniany
    wyswietlacz, gowniana rozdzielczosc, gowniany procesor, gowniana pamiec,
    gowniana kompatybilnosc (ze wzgl na podla rozdzielczosc) i gowniana obudowe.
    W efekcie koncowym oba modele maja sie do siebie jak E klasa do Matiza.

    --
    Pozdr

  • 16. Data: 2011-12-05 09:27:37
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 5 grudnia 01:32, G Nowak pisze:

> [...]
    > gowniana pamiec, gowniana kompatybilnosc (ze wzgl na podla
    > rozdzielczosc) i gowniana obudowe. W efekcie koncowym oba modele maja

    Łomatko, ale z Was skrajniści i bezkompromisowcy...

  • 17. Data: 2011-12-05 17:47:07
    Od: Lap <n...@g...com>

    Piotr M napisał(a):

    > Łomatko, ale z Was skrajniści i bezkompromisowcy...

    Na chwilę obecną na placu boju pozostały:
    Samsung S5660 Galaxy Gio
    LG P500
    Samsung I5800

    Może ktoś się pokusi o zestawienie wad i zalet powyższych?
    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2011-12-05 18:20:09
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    A co z ZTE BLADE już o nim zapomnieliście

  • 19. Data: 2011-12-05 18:21:58
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 05 Dec 2011 18:47:07 +0100, Lap napisał(a):

> [...]
    > LG P500
    > Samsung I5800
    >
    > Może ktoś się pokusi o zestawienie wad i zalet powyższych?

    - p500 jest największy
    - gio jest najszybszy (co nie znaczy ze szybki)
    - i5800 ma mniejszą rozdzielczość wyświetlacza od obu powyższych

    ale jak już pisałem. Android wymaga naprawde szybkiego sprzetu. Po pewnym
    czasie nawet dość mocne smartfony bedą mulić i zacinać, a słabe będą leżeć
    i kwiczeć. A żadnego z powyższych nie da sie określić jako dość mocny.

  • 20. Data: 2011-12-05 18:42:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Lap" napisał:

    > Na chwilę obecną na placu boju pozostały:
    > Samsung S5660 Galaxy Gio
    > LG P500
    > Samsung I5800
    >
    > Może ktoś się pokusi

    A juści. Ty wręczysz żonie ten badziew (oczywiście "nówka od kobiety",
    bo nowego za te 4 stówy to raczej ciężko), a na jej pełne wyrzutu spojrzenie
    skierowane na twojego SG22 rzucisz beztrosko "a bo tak mi na pmtg
    doradzili".
    Idź kup jej coś równie porządnego albo przynajmniej ajfona i nie dziaduj
    dłużej.

    JoteR