  • Data: 2009-03-30 08:07:43
    Temat: Re: Telefon z Gps i wifi
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Panie Waldku!
    > Nie wiesz, że tematy i pytania czasem się dezaktualizują?
    > Ktoś pyta, to wypada mu odpowiedzieć a nie odsyłać niewiadomo gdzie!

    Kolega Waldek to typowy bojownik słusznej sprawy, szkoda tylko, że nie
    zauważa, że przez takich jak on, to archiwa grup wyglądają jak śmietnik.
    Sam przeszukując archiwa wolałbym się natknąć 100 razy na to samo pytanie z
    dobrze udzieloną odpowiedzią, niż na 100 pytań, gdzie w 90 % zamiast
    odpowiedzi mam jakieś wypociny głupiomędrków na temat netykiety i
    wyszukiwarki google.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz