  • Data: 2011-07-09 12:16:32
    Temat: Re: Telefon w Play
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:
    > Witam, mam przedłużyć umowę w Play teraz jest abonament 59 zł.
    > Jaki telefon wybrać za 1 zł?
    > Nie chcę dotykowych smartfonów bo to porażka jest.
    > Telefon ma służyć do rozmów, smsów ew. MMS.
    > Bateria ma długo trzymać, z bajerów to może być np dobry aparat foto.
    > Myślałem o SE Hazel(minus: slider) lub Nokia 6700 (minus: ciężki).
    > Może jakiś polecicie bo ciężko coś wybrać.
    poprosić o obniżkę abonamentu za to ze rezygnujesz z telefnou. powinni
    zejść o 50%, a Ty sobie kupisz w saturnie/mm/allegro. JA ostatnio
    kupiłem ZTE f102 za 60zł nówkę z anglii. Podstawowy telefon g3. ORange
    cos takiego terez wprowadza jako zetafon, wiec niebawem będzie wysyp
    takich na allegro.

    ToMasz