  • Data: 2012-11-03 20:01:53
    Temat: Re: Telefon retro - AVR + moduł GSM
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale o co tak właściwie chodzi? Krótko mówiąc planuję zbudować telefon
    > komórkowy w stylu retro. Za podstawę posłuży częściowo zdekompletowany,
    > czarny, bakelitowy RWT

    pomysł bardzo fajny, ale w praktyce może się okazać trudny w
    użytkowaniu. Rozumiem że nie ma tam być wyświetlacza? nawet ukrytego?
    Trochę toporne będzie... nawet dzwonienie. Jakby pozostawić tarcze, ale
    wybieranie jednak zrealizować poprzez wtykanie palca w odpowiednią dziurkę?
    Zresztą rób jak chcesz. ja jednak dałbym tam do środka normalny telefon
    gsm. po pierwsze masz spokój z mikrofonem i głośnikiem, bo podepniesz
    zestaw hands free. po drugie, jak w obudowę RWT wetkniesz prawdziwy 1.5W
    głośnik, to old phone ring.mp3 będzie nie do odróżnienia przez laika.
    Na Twoim miejscu zastanowiłbym się jak wykorzystać podniesioną i
    opuszczoną fizyczną słuchawkę. Oficjalnie wybierasz 9 cyfr i naciskasz
    na komórce "dial". W rwt... Podniesiesz słuchawkę ręką? Niby
    najprostsze, ale nie oczywiste i psuje styl retro.
    Kombinuj, powodzenia!

    ToMasz